MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

30 Kasım 2010 Salı

FİPRİZ (SÜPRİZ):))) BİZ DELDİK..

geçtiğimiz haftasonu babamın çalıştığı kurum bowling turnuvası düzenlemişti..benim babacığım bowlingde pek çok kupa sahibi..anneciğimde çok az oynamış olmasına rağmen hiç fena sayılmazdı..hatta ilk oyunun da 2. mi 3. mü ne olmuştu..her neyse annem ve babam bu turnuvada güçlerini birleştirip eşler katagorisinde katılmaya karar verdiler..kupa alacaklarına kesin gözüyle bakıyorlardı..ama annem diye söylemiyorum çokkk kötü oynadı..ilk oyunda habire karavana attı gerçi 2. oyunda
 toparlandı 2 strike, 1 de spier yaptı ama bu onun ilk oyunda ki berbat performansının üstesinden gelmeye yetmedi..babamda çok iyi oynadı sayılmaz..hele eski performansına göre beya düşüktü puanları...ve nitekim kupa hayalleri uçtu gitti..tabii bu turnuvanın kazananı bendim..anneciğim ben uslu duruyum onlar oynarken rahatsızlık vermeyim diye bana bi dolu boyama kitapları, boyalar, caillou bebekleri, aktivite setleri daha neler neler aldı..bende çok uslu durdum ..onları hiç rahatsız etmeden arabamda oyuncaklarımla oynadım..

biliyormusunuz benim bi sürü caillou bebeğim var..baktım karışıyorlar bende onlara isim verdim..birinin adı ahmet caillou, birinin ki yasir caillou öteti (öteki) afra caillou:)))

dün gece sabahın köründe daha sabah ezanı okunmamışken uyandım ve yatağımdan fipriz fipriz diye bağırarak anneciğim ve babacığımı uyandırdım..onlar uyku sersemi fipriz de ne ne istiyor diye ayılmaya çalışırlarken babam bu süpriz diyo dedi..evet annemlere süpriz yaptım ama kötü bi süprizdi neredeyse sabah 6 ya kadar uyumadım fipriz yapmaya devam ettim.. ve benim yüzümden anneciğim ve babacığım bu sabah işlerine geç kaldılar..ama onlara daha ne süprizlerim var, ne süprizlerim var beni izlemeye devam edin:))))

bi de ben artık babacığıma baba yerine babacı(babacığım) diyebiliyorum..

bi de bi de çok ayıp bişey daha anlatacağım ama çok utanıyorum..aramızda kalsın tamam mı..anneciğim geçen gün yine küveti bol köpüklü suyla doldurmuş oyuncaklarımı, kovalarımı, ördeklerimi de koymuş beni küvette oynatıyordu..fakat bi kaza oldu ve ben küvette suyun içine tata(kaka) yaptım:(((çok korktum tataları görünce çok ağladım ööğğ öğğğ diye..şimdi anneciğim bıcı bıcı yapalım mı deyince eeee...öğğğ diyorum..ve hep dediğim gibi çok tatlıyım vesselam..



5 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Olsun kızım sen herşeye layıksın..

Bayram Kombesi dedi ki...

Afferin Afra sana, annenleri bowling oynarken akilli durdugun icin. Fibrizinde supermis hani. Ama banyo olayi kotu olmus, yani seni banyodan soguttugu icin. Neyse yine alisirsin nasil olsa. Optum minicik yanaklarindan.

Taze Anne dedi ki...

Afra'cim desene annen ve babab cok gecmeden bowling maceralarin seni de ekleyecekler :))

SERRA dedi ki...

ne güzel böyle etkinlikler..bende severim bovling oynamayı
Afra'nın sürprizi de kötü olmuş hani.küvetteki küçük kaza da olur ne yapalım , yavaş yavaş alışacaklar inşl..Reyyan denk gelirse oturağa yapıyor ama söylemiyor daha:((sevgiler

Deli Anne dedi ki...

ahahaha.. demek hem yaptın hem de öğğ, bööğ ha ... geçmiş olsun sana ama en çok annene.. nasıl temizledi kimbilir seni ve küveti:)