MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

24 Kasım 2010 Çarşamba

NEFES AL VE VER:)))

geçtiğimiz sabah evde annemle televizyon izliyorduk..annem zaping yaparken ebru şallı'nın pilates programına denk geldi..ben ekranda ki kocaman topu görünce hemen televizyonun karşısına koşup pür dikkat programı izlemeye başladım..sonra hemen kendi toplarımdan birini aldım..yere yattım..ve onların yaptığı şekilde topu bacaklarımın arasında tutmaya çalıştım..bu arada da puf puf diye onlar gibi nefes alıp verme taklidi yapıyordum..babacığım uyuyordu..benim seslerimi duyup kahkahalar atarak hemen geldi yanıma..eeee devir sıfır beden devri...


yine geçen akşam müzik kanallarının birinde hande yener uzaylı şarkısı yayınlanıyordu..ben dans etmeyi çok severim..müzik duyar duymaz oynamaya başlarım..ama bu sefer biraz farklı bir dans ettim..handa yenere bakıp o klibinde ne yapıyorsa ben de aynısını yapmaya çalıştım..tabii anneciğim ve babacığım yine gülmekten yerlerdeydiler..maaşallah bana..çok tatlıyım vesselam..

7 yorum:

yenigelinceyizi dedi ki...

ben seni yerim varya yerim hemde bitiririm .yahu şekerim senin platese mi ihtiyacın var dai gibi bi genç kızkıs:))bunlarda annene:
sevgili prensesin annesi maşallahlarla izliyorum sizi şu anda 2 aylık hamile bir anne adayı olarak belki benimde sizin gibi dünyalar tatlısı bi bebişim olur tabi en başta sağlıklısı.Sizi Allah a emanet ediyorum prensesi de öpüyorum

can istanbullu dedi ki...

Afferin kızım spora erken başlamak lazım

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkürler yenigelininçeyizi..rabbim tez zamanda sağlıcakla kucaklamayı nasip etsin bebişini..

gutguturuna dedi ki...

evet babacığımız..bende senin gibi sportik olacağım..attığım gollerden belli değil mi senin yolundan ilerlediğim..

Deli Anne dedi ki...

ovv, maşallah sana.. kimbilir ne tatlı sesler çıkarmışsın ne tatlı dans etmişsin ki annen baban yerlere yatmış kahkahayla.. tabi sen kendini görmediğin için bilemezsin ne şirin şeysin:)

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler deli anne teyzeciğim..hep dediğim gibi çok tatlıyım vesselam:)))

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

:)) oyy fıstık,ben de izliyorum platesi :)
izlemekle kalmayıp uyguluyorum :)
Ama senin plates yapışını izlemeyi çok isterdim :)
Ne şeker olmuşundur :)
Blogumda ödülün var prenses,uğrayıp alırmısın :)