MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

11 Kasım 2010 Perşembe

RABBİMİN EN GÜZEL EMANETİ YAVRUMA

canım kızım..gözümün önünde hergün biraz daha biraz daha büyüyüp serpiliyorsun..senin hızına yetişemiyor çoğu zaman seni tam olarak anlayamıyoruz..ve sana yeteri kadar zaman ayıramıyor seninle yeteri kadar oynayamıyoruz..seninle ne kadar zaman geçirirsem geçireyim bana hep kafi değilmiş gibi sana yetmemişim gibi geliyor..sana doyamıyorum..hele seni azarladığımda ya da çok yapmak istediğin bir şeye izin vermediğimde inan ben senden daha çok inciniyor ve üzülüyorum..sana terbiye verebilmek adına kurallar
 koymaya çalışıyorum sadece yani senin iyiliğin için bebeğim..ama itiraf edeyim bazen de çok yorgun olduğum ya da başka yapmam gereken işler olduğu için de seni ihmal edebiliyorum..seni uyutmaya çalışırken gözlerini kısıp en masum, en tatlı, en cici halini takınıp bana ''indi'' ''indi'' diyerek gözlerimin içine çaresizce bakışın beni nasıl müteessir ediyor..kalbimi yaralıyor bir bilsen canım kızım..ama uyuman gerekli bebeğim..yine sevdiğin bir oyuna devam etmek istediğinde 'gene' 'gene' diye yalvarmana..bazen de gayet mantıklı bir istekte bulunuyorsun ama biz seni anlayamayıp engel koyduğumuzda ve sen ısrarla yapacağını yaptığında ve biz senin aslında doğru olanı yaptığını gördüğümüzde..ve yaptığın herşeyi gayet masumca sadece öğrenmek, keşfetmek için yaparken hoyratça azarlanmana tahammül edemiyorum..ahhh canım kızım senin enerjine, hızına yetişememek beni inan çokkk üzüyor..ama şunu bil ki seni çokkkkk çokkkk ama çokkk seviyorum..ve daima da seveceğim..benim küçük meleğimsin sen..bana rabbimin en güzel emaneti ve hediyesisin canım kuzummmmmm..rabbim seni benden hiççç ayırmasın..evimizin neşesi..babacığının prensesi..anneciğinin meleği, çiçeği, tontonu, ponponu, birazcıkta conconu kızım:)))

10 yorum:

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

ne güzel ifade etmişssin duygularını... onlar bizim herşeyimiz

gutguturuna dedi ki...

sağol iki dirhem bi çekirdek..sizlerde bu ikilemleri yaşıyormusunuz..

Doğa Özcan dedi ki...

o kadar güzel ki yazınız...bir anda aa bizim ilişkimiz dedim kendi kendime..ellinize sağlık.hepsi allaha emanet.

SERRA dedi ki...

yavrusunun yüzüne bakınca insanın içi eriyor değil mi?
her istediğini vermek ona zarar verecektir emin olun ,sonra vicdan azabı da olsa bende terbiye çerçevesinde sizin gibi davranıyorum,insan yetiştiriyoruz kolay mı?sevgiler

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

hem de ne yaşamak... örneğin 2,5 yaşında ayırdım oğlumu sütten inan bana bir sene vicdan azabı duydum halâ da duyarım bıraksaydım emseydi diye oysa bi faydası olmadıgını biliyorum ama işte anne yüreği mi desek ? :)) sonra çok dalgın oldugum zaman -muhtemelen moralim bozuktur- oğlumun gelip "annecim ben senin için dua edicem senin başın ağırmasın sende benimle oyun oyna" demesinden sonraki ruhsal vaziyetimi düşün artık :((

anneanneninemekleri dedi ki...

Allah yavrunu sana bağışlasın,birlikte daha ne çok güzel günleriniz olacak.Yuvadan uçup gittiklerinde çok zor oluyor ama daha size çoookkk var,sevgiler.

gutguturuna dedi ki...

doğa özcan, serra ve iki dirhem bi çekirdek..kıymetli yorumlarınız için öncelikle çok teşekkür ederim..yaşadığım ikilemde yalnız olmadığımı bilmek çok iyi geldi inanın bana..rabbim yavrularımıza iyi ebeveynler olmayı nasip etsin bizlere..ve serra'nında dediği gibi insan yetiştiriyoruz kolaymı?(bu cümleye bayıldım serra)hepinize sevgiler..

gutguturuna dedi ki...

hiç yuvadan uçup gittiğini düşünmemiştim annanneninemekleri..tabii nasıl zordur..kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ederim..sevgilerimle..

çeşnici Handan dedi ki...

Allah hep güzel günlerini göstersin. Her günün kıymetini bil çok çabuk büyüyorlar zaman akıp gidiyor.Sevgiler.

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler çeşnici handan..çok haklısın zaman su gibi..sevgiler selamlar..