MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

12 Kasım 2010 Cuma

YAŞASIN 20 AYLIK OLDUK

ben bugün tamtamına 20. ayımı doldurdum..koccaman tatlımı tatlı  ballımı ballı bi cimcime oldum..anneciğim bana boy ölçmeye yarayan bi cetvel aldı..çiçekli, böcekli arı vız vız vızlı bi cetvel..onu yatak odamızın duvarına yapıştırdı..benim boyumu ölçüp ona işaretliyor..arasıra bende yürüttüğüm kalemlerle hemen cetvelin yanına gidip kendi boyumu ölçüp cetvele kalemle işaret koyuyorum..tabii fırsattan istifade o kalemle duvarlarına boydan boya bi güzel çiziyorum..sonrada en cici pozumu takınıp anneciğime duvardaki çizikleri göstererek eeee..eeee...(ne olacak şimdi demek) diyorum:))
artık verilen her komutu anlıyor ve hemen
gerçekleştiriyorum..mesela geçen akşam anneciğim trafiğe takılmış eve geç geldi..babacığımda bana dedi ki: 'annen gelince yastığını al yat..üzerinede battaniyeni ört..' ama bunu babacığım gayet alalade söyledi ve kendi bile unutmuştu söylediğini..sonra kapı çaldı..biz nneşe içinde anneciğimizi kapıda karşıladık..ama ben daha annem aakkab(ayakabı)larını çıkarmadan hızlıca içeriye koştum..annem ve babam arkamdan geldiklerinde çok şaşırdılar..çünkü yastığıma yatmış, üzerime de battaniyemi örtmüştüm..tıpkı babacığımın söylediği gibi..
bi de hani figen teyzecim bana oje almıştı ya..en sevdiğim oyun oje sürmek oldu..oce oce diye annemin canını alıyorum..sonra oceyi elime geçirince men men(ben) diyerek kendime, anneme, bebeklerime...tüm evi oceliyorum..
bi de artık kendi kendime oyun kurmaya başladım gibi..mesela caillou mu bi güzel uyutup ona e..e...e..piş piş piş yapıyorum..

eee çok tatlıyım vesselam:))))))))



12 yorum:

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Oyyy maşallah Afra prensesim sana :) Büyümüşsün 20 aylık olmuşsun..
Rabbim,sağlıkla,mutlulukla,anneciğin,babacığın ve sevenlerinle birlikte nice nice yeni aylara kavuştursun seni..
Bayramın da kutlu,mutlu olsun:)
Anneciğin köfte yapıp yedirsin ki daha çok büyüyesin..
Öpüyorum seni çok..
Çok tatlısın vesselam :)

Hülya dedi ki...

ah canımya 20aylık oldun demek senn vayyyy nekadar kocamannn kız olmussun yerım senı : ))
Bu ara boyu ısaretlemen cok tatlıı : ))

Hülya dedi ki...

ah canımya 20aylık oldun demek senn vayyyy nekadar kocamannn kız olmussun yerım senı : ))
Bu ara boyu ısaretlemen cok tatlıı : ))

gutguturuna dedi ki...

sağol zeliha ablası..seninde bayramın kutlu olsun..köfteyi bilmem ama milföy mantılarından yapacağım kesin:))sevgilerimizle..

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler hülya ablası..evet zaman çabucak geçiyo..şimdiden bayramınız kutlu mutlu olsun..sevgilerimizle..

can istanbullu dedi ki...

Afferin kızıma ,her zaman babanın sözünü dinle kızım,çiz, boya her şey sana feda ,öptüm kızım.
Baban

can istanbullu dedi ki...

Afferin kızım hep babanın sözünü dinle,boya çiz ,olsun her şey sana feda olsun..Öptüm
BABAN

uğurböceği dedi ki...

maşallah,Allah sağlıkla geçen nice aylar göstersin.
şimdiden hayırlı bayramlar

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler uğurböceği..sizlerede hayırlı bayramlar..sevgiler ve selamlar..

Deli Anne dedi ki...

Maşallah, maşallah snaa.. daha ne 20 aylar göresin inşallah, sağlıkla, huzurla..

Bayram Kombesi dedi ki...

sevdiklerinizle guzel bir bayram ve nice bayramlar gecirmeniz dilegiyle. KURBAN BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN. Sevgiler.

eli dedi ki...

mashAllah, Allah nazarlardan korusun.

sevgiler eli