MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

4 Kasım 2010 Perşembe

ZOR GÜNLER

takip edenler iyi bilirler ben bebekliğimden beri parmak emiyorum..o yüzden de sık sık mikrop kapıp hasta oluyorum..
 ama parmağım nasıl tatlı nasıl tatlı o benim bal parmağım..ya da annannemin deyimiyle pembe memem toş memem o benim..anneciğimde bi süredir beni bu alışkanlığımdan vazgeçirmeye çalışıyordu..parmağıma bir kaç kat yara bandı yapıştırdı hatta ama ben ne ettim ne yaptım o bantlardan kurtulup parmağıma tekrar kavuştum her defasında..anneciğim hiç yılmadan çalışmalarına devam etti ve dün akşam bana acı oje
 aldı..aslında oje sürmek hoşuma gitti..oce oce diye parmağımı gösteriyorum..parmağım ojeliyken üff üfff  üflüyorum ojem kurusun diye..ama parmağımdaki ojeyi unutupta tam ağzıma getirdiğimde bi bakıyorum ki eeee..ögggg... sonra mızıl mızıl ağlıyorum tabii...gece zor uyuttu anneciğim beni..masallar anlattı..şarkılar söyledi..parmağımın boşluğunu hissetmeyim diye öptü kokladı..sonra gece uyanınca yine çok zor uykuya dalabildim..parmağımı emmeden uyuyamıyorum ne yapayım..neyse parmak emmeden ilk gecemizi geçirdik..bakalım daha ne kadar dayanabileceğim parmim(parmak) olmadan yaşamaya..19 aylık hayatımda ki en zor günler benim için...parmi oce  eeee...öggggg...

19 yorum:

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

benım kızım emzirme donemını 19 aylıkken , yalancı memeyı de gecen ay k, hastalıgında bıraktı ... ojeden vazgecme ... ona da diş fırcası al.oral b macun kullan , diş fırcaladıkca da parmak emmıyorlar.yegenım cde parmak emıyor benım dogdugundan berı hıc yalancı meme kullanmadı.ojeyle de bı zaman sonr abasa cıkılmıyor dıye yengem pes ettı ama melıke artık 3 yasında aklı erıyor ara sıra unutup emıyor.yanı bı sekılde bırakıyorlar ama diş sağlığı için uzerıne dusmek lazım

Utku'nun annesi dedi ki...

İşiniz zor görünüyo,inşallah oje işe yarar
sevgiler

Hülya dedi ki...

ah yavrum aaa :) ) yazık ama parmagını geri verin :)) yok yok arkadasım dogru yapıyosun azımle devam : )

Deli Anne dedi ki...

pembe memem toş memem ha.. ahah.. alışırsın güzel bebişim inşaallah..

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

ah benim canım ya... alışkanlıklardan dönmek zor hele annenin vicdan azabı potansiyeli yüksekse daha zor

gutguturuna dedi ki...

inşallah deli anne teyzeciği..inşallah alışacak ..

hülyacım inan benim de içim gidiyo ojeyle birlikte bi şişede aseton aldım..kıyamazsam silerim diye:))

utkunun annesi canım haklısın işimiz çok zor..dualarınızı eksik etmeyin..

Ecenurun annesi iyi fikir..bende hemen kuzucuğuma diş fırçası alayım..önerin için çokksağol..

hepinize kucak dolusu sevgiler ve öpücükler..

gutguturuna dedi ki...

iki dirhem bi çekirdek beni ne güzel tariflendirmişsin:)))sevgiler..

İnci Yemek dedi ki...

Bebeğim kıyamam sana:)fakat uygulananlar çok doğru işler,sabır sabır allah yardımcınız olsun bir kaç güne unutursunuz inşallah.çok öpüyorum ikinizide..

gutguturuna dedi ki...

desteğin için çok teşekkür ederiz inci yemek..selamlar, sevgiler..

can istanbullu dedi ki...

Kızım seni çaresiz parmağına bakıp görmek çok üzüyor ama sen hastalanma diye katlanacağız.

anneanneninemekleri dedi ki...

Yerim ben onun parmaklarını bırakır yakında çok da üstüne düşmeyin bence,sevgiler

gutguturuna dedi ki...

inşallah dediğiniz gibi olur anneanneninemekleri..bizden de selamlar sevgiler..

ozgur dedi ki...

Çok tatlı maşallah,Allah nazarlardan saklasın :)

gutguturuna dedi ki...

teşekkür ederiz özgür ablası..bu arada hoşgeldiniz..sevgiler..

Dolunay dedi ki...

oy yerim ben o mınk parmakları.ınsallah bırakır emmeyı bu arada.sevgılerımle.

gutguturuna dedi ki...

inşallah bırakacak dolunay teyzesi..bizden de selamlar sevgiler..

Taze Anne dedi ki...

Parmak emmenin sorun olacagini hic bilmiyordum. Bizimki 3 aylik oldu, hic boyle bir aliskanligi yoktu. Ama son iki gunden beri elini yumruk yapip damagina goturuyor. Bide cok agliyor. Cok gecmis olsun. Umarim emmeyi azaltir ya da birakir.

gutguturuna dedi ki...

taze anne bizimkiside 2. ayının bitiminde başladı parmak emmeye..emziğe yöneltmeye çalış..inan bıraktırması çok zor..çünkü parmakları hep onunla..emzik ola saklar vermessin alışır bi şekilde bırakır..bu arada hoşgeldin..

Taze Anne dedi ki...

Emzikte emiyor. Ben damaklari kasiniyor diye dusundum,kasima aletinden aldim. Bakalim birakacak heralde.