MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

28 Aralık 2010 Salı

ARKA KOLTUK ÇOCUKLARIN

ben arabanın arkasında araba koltuğumda oturuyorum..ön koltukta oturtulan bebekleri görünce babacığım çok üzülüyor..çünkü bebekler en ufak bi kazada ciddi şekilde zarar görebilirlermiş eğer ön koltukta otururlarsa..ben hiç önde otumuyorum..ama arkayada kimseyi oturtmuyorum..geçen gün anneciğim benim yanıma arkaya oturdu..ben ''öne  dit..anne öne dit..öne dit..''diye bozuk plak gibi sürekli tekrarladım..tabii anneciğim gürültüme dayanamayıp öne geçmek zorunda kaldı..arka koltuk benim kimseyi oturtmam o kadar:)))

5 yorum:

NiLaY dedi ki...

biz arka koltuğa zor alıştırdık ama şimdi içimiz çok rahat, güvende olduğu için :)

Deli Anne dedi ki...

maşallah sana.. bizim çocuklar da biraz sahiplense hiç fena olmaz hani:)

Taze Anne dedi ki...

Cok seker ;))

Kronik Bunalim ... dedi ki...

gercekten cok onemli bu arka koltuk cocuklar icin ..
genelde fransada rastlamadim on koltuga oturtulan cocuga yada bebege
burada cezalar cok agir .. ama turkiyede malesef cok fazla
en basit kazada bile allah korusun cok agir bedeller odenebilir
hassas davranmamiz gereken bir konu ..

can istanbullu dedi ki...

Afferin kızıma