MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

6 Aralık 2010 Pazartesi

ASYA TERMAL MACERAM

haftasonu babacım, annecim, annanne ve babannemi de alıp asya termal tatil köyüne gittik..ben arabada giderken çok iyi vakit geçirdim..bi sürü faaliyet yaptım..boyamalar, resimler vb....sonra otelin önünde bi abla karşıladı bizi..ben çok sevdim o ablayı..hemen kucağına atladım..önce mamalar yedik sonra havuzlara gittik..annem beni çocuk havuzuna koydu..tabii ördekli can simidimle beraber..caillomu da
 soydu..o da benimle birlikte yüzdü yüzdü..çok eğlendim..sonra ise annem yüzmeye devam ederken annanneciğim beni otelin oyun parkına götürdü..orada saatlerce oynadım..annannemi çok yordum ama çok eğlendim..keşke otelde yaşasak ne güzel olurdu..

neyse dün akşam babacı(babacığım) adda gidiyordu..babacı bende, babacı bende diye ağladım..babam yaramazlık yapar götürmeyim derken anneme ben hemen koltuğa çıkıp arkama yaslanarak oturdum..yani bakın ben artık yaramazlık yapmıyorum uslu kız oldum imajı çizmek için..babacı anneminde ısrarlarına dayanamayıp beni götürmeyi kabul etti..tabii oraya gider gitmez yaramazlık yaptım ama inanın çok değil az biraz ufak yaramazlıklar..sonracığıma geç saatte eve döndük ama ben çok mutlu olmuştum, çok eğlenmiştim..çünkü babacı ile beraber bişeyler yapmak benim çok hoşuma gidiyor..eve gelince babacı diyerek gidip babama sarıldım..teşekkür babında..tabii siz beni tanımıyorsunuz..ben yabaninin tekiyimdir..kimseye kolay kolay sarılmam..hiç kimseyi öpmem..bi tek caillouma sarılır öperim o kadar..bu sebepten babacı ya sarılmam çok kıymetliydi babacı için..çok müteessir oldu..dedi ki canım kızım ben seni daha bi sürü bi sürü addalara götüreceğim..heyyyy yatatın(yaşasın)..





10 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Afferin kızım , beni hiç üzmedin..Seni gezmeye götüreceğim, babacığım

annelili dedi ki...

Ohh ne güzel yapmışsınız...

Medanşeri dedi ki...

merakla beklediğim post sonunda yazılmış :p
tüüü tüüü tüüüüüüü maşallah gutguturunama ((:

Taze Anne dedi ki...

Allahim ne seker bi cocuksun sen Afra :) Ben hamileyken hep kizim olsun istiyordum, erkek oldugunu ogrendigimde bile halan kiz bolumune gidip bakardim. Vahap'da cok kiz istiyordu :) Vahap'in degisiyle erkekler belli bir yastan sonra "zirto" oluyorlar :) ama kizlar hep babasinin dizini seviyorlar :)

anneanneninemekleri dedi ki...

Oh ne güzel olmuş,nice gezilere

beyazperde dedi ki...

seni tanıdığıma çok memnun oldum..

Adsız dedi ki...

mr koray : vay bea afra hanımdaki keyfe bak bu ne tatlılık afra hanım

pembe dedi ki...

Mahsallah çok tatlısın..
sayfamda sana bir not var ilgilenirsen sevinirim :)

Küçük Mucizem dedi ki...

İsmi gibi kendi de güzel Afra hanım.

Özden CEYHAN dedi ki...

Vayyy ne tatlı birisin sen afra hanımcık:)
Tesadüfen girdim bloğuna ve keyfim yerine geldi:)
Bir ara benim bloğumada gelirsen sevinirim ve sende sevinirsin eminim.Minik minik şeyler dolu:)

www.ozdenceyhan.blogspot.com