MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

24 Aralık 2010 Cuma

BABADAN ANNEYE 3

bu mısralar anneciğimin doğum gününde babacığımın onun için kaleme aldığı mısralar..

bu bebek benim canım anneciğim
HOŞGELDİN DÜNYAMIZA

bir kış günü bir bebek sesi ile yankılandı evin içi
beklenen misafir gelmişti biraz geç biraz da zahmetli
aslında sağlıklı doğmuştu ya önemsizdi gerisi
çok tatlımı tatlı bir kız çocuğu idi
aslında bu güzelliği andırıyordu bir su perisi
eve gelir gelmez neşe saçmıştı bu peri kızı
beklemek kolaymıy dı bu güzel misafiri
çünkü o ana kadar duyulmamıştı ki çocuk sesi

en çokta sevindirmişti nejla hanımla hasan beyi
ama çoktan olmuştu bütün ailenin sevgilisi
elleri miniminnacık dua edercesine açıktı
gözleri bal rengi etrafa ışık saçardı
teninin yumuşaklığı ve mis kokusu hayran bırakırdı
nazar değmesin diye duasız bırakılmazdı

evet bu satırlar bir bebeğin doğum günlerinin ilki olan dünyaya gelişinin ilk gününü
anlatıyor..bebekler çok güzeldir hem de hepsi..onlar melek gibidirler bu bebek gibi..
ama bu bebek şu an benim karım..evet bu bebek yine çok çok güzel..hala saf ve temiz..
o hala etrafına ışık ve neşe saçıyor..o hala peri kızı..o  bir dost ve yoldaş..o benim doğumgününü
kutladığım ilk kişi..evet canım karıcığım seni yaratan ve bana nasip kılan yüce 
allaha şükürlerimi yine senin bu dünyaya gelmene vesile olan anne babana
şükranlarımı sunuyorum..ve bu vesile ile bugün bir kez daha dünyaya ve
bana hoşgeldin diyorum..ve doğum gününü en içten ddileklerimle
kutluyorum..
daha nice mutlu yıllara..

kocacığın.. 





4 yorum:

Küçük Mucizem dedi ki...

Çok şanslısınız, zira bem hiç böyle bana yazılan satırlara sahip olamadım.

Hülya dedi ki...

Gerçekten şanslısın canım kıymetini bil. Ben eşime aşk bitiyor sevgi kalıyor geriye evlendikten sonra diye söylediğimde olurmu öyle şey hala var demişti, ama bende bana yazılmış böyle satırlar göremedim henüz.. Sevgiler, Hülya

Deli Anne dedi ki...

maşallah, maşallah, maşallah.. gutguturunam annene söyle çok çok okusun bu yazının üstüne. herkese kısmet olmaz böyle kıymet bilir bir baba.. maazallah nazar değmesin.

Adsız dedi ki...

Merhaba...
Ben annenin iş arkadaşıyım. Sohbetlerimiz de senden bahsediyorduk , şimdi resimlerinden ve yazılarından seni tanımış oldum. Ve sana bayıldım....

Sen gerçekten çok tatlı ve çok şanslı bir güzelliksin. Bundan sonra seni izlemeye ve yazılarını okumaya devam edeceğim.

Bu arada annenin de doğum gününü kutluyor daha nice sağlıklı ,mutlu ve huzur dolu yıllar diliyorum.

Seni yanaklarından kocaman öpüyorum.
Sevgiler...
Tülay YILMAZ