MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

31 Aralık 2010 Cuma

ÇOK AMA ÇOK TATLIYIM

yemek bloğu yapan teyzeciklerime şimdiden rakibim:))
dün gece anneciğimle oynarken yanlışlıkla kafamı anneciğimin burnuna çarptım..anneciğim acı içinde kıvranırken hemen yanına gittim annem diye sımsıkıca boynuna sarıldım öptüm..anneciğim hemen iyileşti ben öpünce..canım kızım diye o da beni öptü öptü yedi heryerlerimi..

yine akşam babacığım parmağımı istedi..dedi ki kızım ver birazda ben emeyim parmağını..benim parmağım kıymetli tabii düşündüm taşındım babacığımı da kıramam ki dedim ki ''baba pamak
 bitti'' bilmiyorum acaba babacığım inanmışmıdır bu yalanıma :)) bu arada ben 1 aydan fazladır parmak emmeyi bırakmıştım..acı oje sayesinde ama son 1 haftadır tekrar başladım..annem neler neler yapıyo parmağımı emmeyim diye ama ben bi fırsatını bulup hemen emiyorum..

bi de anneciğim ve babacığım beni haftasonu antalya'ya götürecekler..anneannem nereye gideceksiniz diye sorunca önce ellerimi uçak gibi uğuuuu hannn yapıp utak(uçak) anta(antalya) diyorum..

sonracığıma artık fotoğraf makinesiyle resimler çekebiliyorum..hatta sabah ayakabılarımı kendim giydim..televizyonda dans edenleri seyredip aynı hareketleri yapmaya çalışıyorum..annem videomu çekip sizlerle paylaşacak en kısa zamanda..
US Polonun amblemini tanıyorum..benim yasir abim hep us polo ciciler giyiyor.. geçenlerde avm de polo mağzasına girince ben hemen yasiy abi(yani yasir abimin kıyafetinin işareti) diye amblemleri gösterdim..

dün de annannemdeyken buzdolabının arkasına saklandım..annanneciğim beni bulamadı çokkk korktu..ama ben çok güzel saklambaç oynayabiliyorum..

son bişey daha babacığım bana şişşttt sesiz ol işaretini öğretti..hani hemşire ablaların yaptığı işaret varya ondan..parmağımı dudaklarıma getirip şişştt derken nasıl tatlı oluyorum..ahhh bi görseniz..yani çokkkk tatlıyım vesselam..



babacığımın akkalarınıda giydim nihayet

kızımın objektifinden

afya nerde??

kızımın objektifinden

10 yorum:

Nehir İda dedi ki...

mutlu yıllar

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

annen baban yetmedı , zorla bıze de yedıreceksın kendını mınık :)
Rabbim hayırlısıyla gidip gelmek nasip etsin inşallah ve ağzınızın tadı bozulmasın her daim İNŞALLAH ! HEPİMİZİN :)

Deli Anne dedi ki...

amanın tam afacan olmuşsun sen:) iyi yolculuklar sana o halde.. bir de iyi yıllar:)

annelili dedi ki...

Mutlu yıllar, yaramaz bebiş...

Sitare dedi ki...

o paymaklayını yesin teyzeleyinnn:)

Taze Anne dedi ki...

Bu parmak emme olayi buyuk sorun sanirsam.

muko dedi ki...

oyy oyy gerçekten çok tatlısın ama,maşşalalhhhh

Adsız dedi ki...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel

Adsız dedi ki...

afracığım yerim seni ya çok tatlıısın sen.... seda abla sende yazar oldun ya günümüzde böyle yazarlar yok gerçekten iyi tasvirler yapıyorsun. afrayı heyecanla takip ediyorum canım kuzenim :) nick koray c.eng

gutguturuna dedi ki...

sağol koray abisi..bende seni kocaman kocaman öpüyoruz..bu arada laf aramızda kalsın bebeklik resimlerimde koray abiciğimle resimlerimiz birbirlerine çok benziyor..ama büyüyüncede koray abime benzerim inşallah..mühendis beye selamlar söylüyo annemde..