MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

17 Aralık 2010 Cuma

DÜN ANNECİĞİMİN DOĞUMGÜNÜYDÜ..

ANNECİĞİMİN BU DÜNYA DA ALDIĞI EN GÜZEL HEDİYEYMİŞ BU YAZI TEYZECİĞİM YİNE YAPMIŞ YAPACAĞINI: Medanşeri: 16.12.2010:Heeppiii deee börrttdeyyy tuuu yuuuu, h...: " photo Bugün aplacığımın doğum günü. Dolayısıyla bu postumu ona ithaf etmek istiyorum. (: (Bizde abla, abi kavramı yoktur..."

7 yorum:

Doğa'nın Maması dedi ki...

nice mutlu, umutlu senelere :) sevgiler

annelili dedi ki...

Anneciğinin doğum günü kutlu olsun...

anneanneninemekleri dedi ki...

Nice mutlu yıllara elele ulaşmanız dileği ile,sevgiler.

Hülya dedi ki...

Canımcım nice seneler anneciğine!

Taze Anne dedi ki...

nICE mUTLU yillara

Deli Anne dedi ki...

Anneciğinin doğum günü kutlu olsun, mutlu olun senelerce:) bir de öperim güzel anneni..

esra dedi ki...

Allah uzuun ömürler versin annene canım...gutguruna ismi ilgimi çekti bloğuna geldim:)))gelmişken çekilişime davet edeyim bari:)