MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

22 Aralık 2010 Çarşamba

EBE SOBE

benim şu sıralar oynamayı en çok sevdiğim oyun saklambaç..annem saklanıyo ben anne nerde anne nerde seslerini takip ederek anneciğimi hemen buluyorum..sonra ben saklanıyorum afya nerde afya nerde diye bağırıyorum..anneciğimde hemen beni buluyor..sonra gene gene saklanba gene gene diye anneciğime yalvarıyorum..
bi de yine şu sıralar favorim küpler..küpleri üst üste dizip yıkıyorum..dizip yıkıyorum..dizip yıkıyorum..dizip yıkıyorum..
...biliyorum siz okurken bile yoruldunuz ama ben hiç yorulmadan defalarca defalarca dizip dizip yıkıyorum..yani hep dediğim gibi çok tatlıyım vesselam...








4 yorum:

annelili dedi ki...

Evet bu dönemlede nedense aynı oyunu ısrarla defalarca oynayabiliyorsunuz...

Küçük Mucizem dedi ki...

Bizim cadı da aynı amaçla kullanıyor küplerini :) ve kesinlikle bıkmadan usanmadan

Taze Anne dedi ki...

Vay bee! Cocuk olmakta zor is olsa gerek.

Sitare dedi ki...

anne dediğin oyunların baş ebesidir.bu kural 12-13 yaş civarı değişir:)