MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

23 Aralık 2010 Perşembe

ELLERİM UFFF OLDU


anneciğimin iş yerinden
benim ellerimde hafta sonu böyle yanıkmış gibi gözüken yaralar çıktı..doktor amcaya gittim dediki virütik olabilirmiş..o da neyse ..bir krem verdi sürüp eğer 1 hafta içinde geçmezse kan tahlili yapacaklarmış..inşallah geçer çünkü ben iğneden çok korkuyorum..kan vermek zorunda kalmam inşallah..annem ellerime antibakteriyel temizleme jeli sürmüştü acaba ondan da olmuşmudur..ya da eldiven giydim..eldiven yaparmı böyle şeyler bilemedim..

ama doktora gitmenin en güzel yanı anneciğim oradan beni iş yerine götürdü..anneciğimin iş yerinde kalemlerle oynadım..annemin tüm eşyalarını çizdim..oradaki ablalar ve teyzelerle oynadım..kolidorlarda koştum..ama yine de annannemin yanında ki kadar eğlenmedim..ne varsa annannemde var..annannem iyi ki var..





18 yorum:

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Çok geçmiş olmuş tatlı bebiş. İnşaallah biran önce iyileşirsin canım. Sevgiler.

Kronik Bunalim ... dedi ki...

oy kiyamam bebegim .. ne kadar hassas meleklersiniz sizler .. umarim onemli bir sey degildir ve Rabbim sana hemencecik sifa verir .. gelmis gecmis olsun simdiden ..

mutluedenseyler dedi ki...

kıyamam ben sanaaa,geçer geçer sen üzülme tamam mı?...

can istanbullu dedi ki...

Kızım ellerin uf oldu ama geçecek yavrucuğum

Anne dedi ki...

geçmiş olsun canım.. çabuk iyileş olur mu..

MOMOL dedi ki...

o minik ellerini yerim senin, inş çabucak geçer :)
bakıyorum saçlarında uzamış afra hanım, valla sollıycaksın beni güzellikte :))




ps: hayatın boyunca benim mütevaziliğimi örnek al kuzucuk, benden sana nasihat :))

Taze Anne dedi ki...

Gecmis olsun Afra. Umarim igneye gerek kalmaz bende igneyi hic sevmiyorum.

öznur-ata dedi ki...

oyy kıyamam..geçmiş olsun sana:(inşallah biran önce geçer..anneanneye Allah uzun ömürler versin,sağlıkla hep yanınızda olsun inşallah

BUBUKUM dedi ki...

Canım Afram,öncelikle çok geçmiş olsun.Adidasların çok yakışmış bence katolog çekimlerine senin resmini koymalılar.

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Geçmiş olsun canım benim .Orjinal bakteri jellerden değilse olabilir.Bizim iş yerine de bekleriz.Anneannen kadar olmasa da, anaokulu olduğundan zaman daha zevklı gecer emın ol =)

Küçük Mucizem dedi ki...

inşallah önemli bişey değildir. geçmiş olsun.

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler beyazhanımeli sevgiler..

kronik bunalım çok sağol..iyiye gidiyor çok şükür..sevgiler..

mutlueden şeyler çok teşekkürler..güzel dileklerin için..sevgiler..

anne çok teşekkürler..güzel dileklerin için..sevgiler..

gutguturuna dedi ki...

tamam momol ablacığım..ama beşik çirkini mahalle dilberi olurmuş..bu konuna mütevazi davranamıyacağım:))çok öptüm seni tatlı ablam..

gutguturuna dedi ki...

taze anne çok teşekkürler..güzel dileklerin için..sevgiler..cihanıda öp bizim için..

öznur-ata çok teşekkürler..güzel dileklerin için..sevgiler..ayrıca atayı çok öpüyoruz..

gutguturuna dedi ki...

sağol teyzeciğim..evet tam katalokluğum dimi:))

gutguturuna dedi ki...

ecenurun annesi tabii sizin işyerinizide severek gelirim..çok teşekkürler güzel dilekleriniz için..sevgiler..

küçük mucizem geçmeye başladı çok şükür..çok teşekkürler güzel dileklerin için..sevgiler..

annelili dedi ki...

Geçmiş olsun...

umutfak ♥ dedi ki...

Oyyy :/ O viritük de ne ola imiş kii? İlkkez duydum.
İnşallah bi an önce geçer minik şekerleme :)
Ayrıca nazarlar ilişecek senin bu tatlılığana, maşallah! çekeyim sana bi :)
Tütü tüü tüüüü maşallaaahh :)))