MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

24 Aralık 2010 Cuma

HEP KENDİM HEP KENDİM

daha öncede paylaştığım gibi ben artık büyüdüm koccaman oldum..herşeyimi kendim yapmak istiyorum..çoraplarımı kendim giymek bunlardan biri..bakın nasıl tatlıyım..ne güzel giyiniyorum dimi..kendi başıma birşeyler başardığımda çok mutlu oluyorum..bi de şu sıralar favori yaramazlığım anneciğimin terliklerini giyerek şıppıdı şıppıdı dolaşmak..bi de sizlerle figen teyzeciğimin bi tesbitini paylaşacağım..ben de dahil bütün
 bebeklere asansörü çağır dendiğinde benimde tıpkı bu sabah yaptığım gibi düğmeye basıp çağırmak yerine avazımız çıktığı kadar bağırarak ''asansö asansö del'' diye asansör çağırmam çok ilginç di mi..sizlerde minik kuzularınızda deneyin bakalım onlarda benim gibi mi asansör çağıracaklar..ve hep dediğim gibi çok tatlıyım vesselam..











8 yorum:

çeşnici Handan dedi ki...

Maşallah ne kadar büyüdü. Yerim benm onu artık kendi başına neler de yapıyor öyle. Sevgiler.

Bayram Kombesi dedi ki...

Vallahi cok hossun, beni nasil guldurdun oyle. Siz bebekler ne tatli oluyosunuz yaaaa. Bayildim asansor hikayene.

Küçük Mucizem dedi ki...

deneyelim bakalım benim cimcime nasıl çağıracak asansörü :)

Deli Anne dedi ki...

maşallah sana... e asansörü çağırdın da geldi mi bari:)

Mekila dedi ki...

Canım benim maşallah çok tatlı =)

Bu arada blogumda ödülünüz var kabul etmek isterseniz beklerim sevgiler =)

http://mekilaningezegeni.blogspot.com/2010/12/ilk-kece-calsmam-ve-odulum.html

Taze Anne dedi ki...

Bugun terlikler, yarin takilar ve makyaj takimlari... Isi zor annenin Afra :))

Medanşeri dedi ki...

ısııır ısııırr ye onuu ((:
maşallah gutguturunama...
asansööö asansööö :p :D

Adsız dedi ki...

uf ya çok tatlısın afra özledik seni ya bu ne fotojeniklik :)