MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

3 Aralık 2010 Cuma

KENDİM KENDİM..

ben artık büyüdüm..herşeyi kendim yapmak istiyorum..sürekli kendim kendim ya da men men(ben)diyerek evde dolanıyorum..yemeğimi kendim yemek istiyorum..asansöre kendim binmek istiyorum..sokakta kendim yürümek..merdivenlerden kendim inip
  çıkmak..mama sandalyemin ve araba koltuğumun kemerlerini kendim bağlamak..ayakabılarımı kendim giymek..hatta pişik kremimi kendi sürmek..kaydıraktan kendim kaymak..saçlarımı kendim taramak kendim kurutmak..suyumu kendim içmek ama cam bardaktan..ayranıma pipeti kendim sokabilmek..tartıda kendim tartılmak..ellerimi kendim yıkamak..burnumu kendim silmek..ve hatta çamaşır makinesinin düğmesine kendim basmak..aslında annemin yaptığı herşeyi ben kendim yapmak istiyorum..ben çok mu yaramazım ne dersiniz?????


8 yorum:

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

yavrum benim çok tatlısın nazar değer maşallah...

SERRA dedi ki...

aa ne yaramazı ayol:))
bırak ben yaparım diyecekler neredeyse:))

can istanbullu dedi ki...

Afferin kızım hep böyle ol..

devletnur dedi ki...

Maasallah cok tatli ama siz yandiniz bu afacanla

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Maaşallah
sağlıkla büyüsün inşaAllah
sevgilerimi gönderiyor, minik kuzuyu öpüyorum :)

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Sen çok yaramaz değil, çok şekersin. Maşaaalah sana. Kocaman sevgiler.

Taze Anne dedi ki...

cok tatli.

Adsız dedi ki...

great to meet you gutguturuna.blogspot.com admin discovered your site via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com