MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

10 Aralık 2010 Cuma

ŞİMDİ OKULLU OLDUM

biliyosunuz bana annenneciğim bakıyor..fakat annanneciğim geçtiğimiz çarşamba ve perşembe günü istanbul'a adda gitti..eee benim annemde çalışıyor..ama ben çok şanslı bi kızım çünkü teyzeciğim bi kreşte müdür..ve bu dünyada en sevdiğim kişi
 olan kuzenim yasir de o kreşin 3 yaş öğrencilerinden..anneciğimde iki gün kreşe verelim bakalım ne yapacak dedi ve benim iki günlük okul maceram böylece başlamış oldu..ben genellikle free takıldım pek arkadaşlarımla oynamadım çünkü onlar büyükler bense daha çokkk miniciğim..hep yasir abimle oynadım..zaten yasir abicim orada olmasaydı durmazdım ben oralarda..bana öyle iyi baktı ki..hatta öğle uykusuna yasir abimin sıkı sıkı elinden
 tutarak uyutabildi öğretmenim..sonra orada yaşları büyük öğrenciler mevlana bebekler yapmışlar..ben etekleri uzun olduğu için onları prenses zannettim..anne bak bak prenses dedim..sonra mamalar yedim..hatta evde yemediğim mamalardan bile öğretmenim yedirince bi güzel yedim..çünkü anneciğim beni sabah kreşe giderken tembihlemişti..mama ye kızım tamam mı deyince ben 'tamem' söz mü kızım ben 'şöş'
 demiştim..ama anneciğimi çokkk özledim..akşam anneciğimi görür görmez sıkıca boynuna sarıldım ki daha önceden de paylaşmıştım biliyorsunuz ben yabaninin tekiyimdir..öyle kolay kolay kimseye sarılıp, öpmem..neyse çok farklı iki gün geçirdim..ama annannem gibi hiç kimse bakamıyo bana..iyi ki nananem var..teşekkürler nananeciğim...

15 yorum:

devletnur dedi ki...

Teyzenle kucuk yasir bayram edecek desene, insallah sende seversin kresi tatli bucur

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Evet sen çok şanslısın prenses :)
Hadi hayırlı olsun bakalım kreşin :)

annelili dedi ki...

iyiyi anneanneler var. Allah onlardan razı olsun...

anneanneninemekleri dedi ki...

OY OY OY anneannesini mi özlemiş...Alış artık yavaş yavaş arkadaşlara.

Küçük Mucizem dedi ki...

gerçekten şanslıymışsın benim kızım hala ağlıyor sabahları

Doğa Özcan dedi ki...

sevimli şeker şey seni :) anneanneside özlemiş .... iyi ki varlar allah razı olsun onlardan gerçi bizim babaannemizde sağolsun iyi bakıyor.

SERRA dedi ki...

Ooo biraz büyüyünce güvenilir bir kreş hazır demek , çok şanslısınız küçük hanım...

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

benim kızımda senin gibi çok şeker olur inşallah....

öznur-ata dedi ki...

seni yeriimm benn :))okullu olup free de takılırmııışş :))

hanife dedi ki...

Allah nazardan korusun,bencede çok şanslısın

Taze Anne dedi ki...

Annennen var bak, ne kadar sanslisin ;)) Simdi degerini daha iyi anlamissindir.

CAFE PEPELA dedi ki...

Fıstıkım,maşallah sana..
Hayırlı,uzun,tatlı ömrün olsun.

can istanbullu dedi ki...

Kızım büyüdüde kreşte arkadaşları oldu. Şaşir abisine teşşekür et kızım, sana abilik yapıp kreşteki ilk gününde yanında olduğu için.Bban şaşire balon alacak kızım, teşekkür etmek için.

Deli Anne dedi ki...

oh maşallah değişiklik olmuş sana da.. anneanne yoksa teyze var .. o kreş hangi kreştir biz de yollasak çocukları arada:)

Sitare dedi ki...

şirine seni maaşallah sana.abla olmuşsun zaten sen kreşe de gidersin kalem de tutarsın:)