MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

15 Aralık 2010 Çarşamba

YE, İÇ, MUTLU OL!

sağlıklı mamalar yiyen bir bebeğin mutsuzluğu:)))
BİLİM ve TEKNOLOJİ MERAKLILARINA...: YE, İÇ, MUTLU OL!: "şekilde sağlıklı yemek yiyen bi bebeğin mutsuzluğunu görmektesiniz:)) Hazır yemek ve şekerli içecekler çocuklarımızı şişmanlatıyor olabili..."

6 yorum:

Anne dedi ki...

:)))ikinci bebeğimle şu mama günlerini tekrar yaşayacağımı bilmek hem gözümü korkuttu hem de mutlu etti..

ama sen çok tatlı çıkmışsın gutguturuna..

Nehir İda dedi ki...

Çok tatlı bir bebek. Öpüverin benim için de.

umutfak ♥ dedi ki...

Hakkaten hiç mutlu görünmüyor :D
Beni kurtarın der gibi bakıyor, kıyamam :))

Sümük dedi ki...

Hahaha (: Nedense tadı güzel olan her şey sağlıksız,sağlıklı olan her şeyse tatsız...

Taze Anne dedi ki...

Ilerde tesekkur edeceksin Afran'cim :)

SERRA dedi ki...

ee ne diyelim ..ne yaman çelişki dimi:)