MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

15 Ocak 2011 Cumartesi

13+(ZARARLI İÇERİK OLUMSUZ ÖRNEK OLABİLECEK DAVRANIŞLAR:))

anneciğim bu postu olumsuz örnek teşkil edebileceği için 13 yaşından küçüklerin okumamasını rica ediyor:)) bizim evde oturma odasının baş köşesinde benim mama sandalyem bütün ihtişamıyla yer almaktadır..ve ben caillomu orada oturarak seyrediyorum, mamamı çoğunlukla orada bağlıyken yiyorum, annem ev işleri yaparken ortada dolanmam tehlikeli olabilir diye mama sandalyeme bağlıyor beni bende orada faaliyetler yapıyorum, boyamalarımı, çizimlerimi hep mama sandalyemde yapıyorum daha doğrusu yapıyordum..geçenlerde anneciğim mutfakta bana mama hazırlarken
 beni yine mama sandalyeme bağlamıştı..5 dakika sonra ben koşa koşa mutfağa annemin yanına gittim..annem beni görünce aklı başından çıktı..kızım düştün mü?? diye bana sarıldı..ben ''ııı ıı ıı indi indi'' dedim..ben daha çok küçük bir bebekkende mama sandalyesinden inme girişiminde bulunmuş ve sanırım sandalyenin bacağı ters takılı olduğu için sandalyemle beraber düşmüştüm..yani zaten sabıkalıyım bu konuda..neyse anneciğim beni tekrar sandalyeme bağladı ve ''hadi kızım nasıl indin göster'' dedi..ben önce ustalıkla bağlandığım kemerlerden kurtuldum..sonra da yavaş yavaş kendimi aşağıya minik bir tırtıl gibi kaydıra kaydıra hop aşşağıya indim..sonrasında da kendimle gururlanarak ''kendi indi kendi indi'' diye evde neşe içerisinde koşuşturdum..gerçi başka başka akrobasi denemelerimde olacak ama anneciğim hemen farkedip engelliyo ben alışmayım diye bi de diyo ki''afra evde akrobatik hareketler istemiyorum''..çok yaramazım çokkk..
ama anneciğimde benden aşağıya kalmıyor yaramazlıkta..dün gece beni uyuttuktan sonra babacığımı gecenin bi körü büfeye cips ve kola almaya yollamış..ben doğmadan önce yazık babacığımın ömrü gece yarıları büfelerde cips aramakla geçermiş..anneciğim gecenin bi körü 'cips cips' diye krize girermiş..öyle her marka cipside yemez annem..benim hamileliğimle beraber annem tövbekar olmuş cipse, kolaya..ben doğduktan sonra da bana kötü örnek olmamak için almıyormuş..ama dün gece yeminini bozmuş..bi de benden saklıyorlar akılları sıra..gece annem beni süt içmeye kaldırdığında annemin ellerindeki ve ağzındaki kokuyu hemen anladım..zaten sabahta evde suç delilleri olan boş cips paketleri ve annemin benimde çok sevdiğimi bildiği için bana da ayırdığı fıstıklı citosları yakaladım..yani aile boyu yaramazız biz..
ne diyoruz bebekler akrobasi hareketleri yapmasın, ebeveynlerde hem kendileri cips kola yemesin hem de bebeklerine yedirmesin..bu da yazımızın sosyal içerikli mesajı olsun..

2 yorum:

Taze Anne dedi ki...

Bi kitapta okumusdum ebeveynler icin diyorlar : dedigimi yap yaptigimi yapma tarzi egitim olmaz diye. Afracim anneninkide oyle oldu. Bende cok fast food duskunuyum. Oglumla beraber tobe ettim ama gecen gun dayanamadim bir buyukcuk BigMac yedim. Cookk pismanim ccookk

OZLEM ANNE dedi ki...

cok tatli cookkkk, mama sandalyesinden inmesi super, kizlar aslinda daha dikkatli daha temkinlidirler , erkek cocuklari kadar cesur da deiller dir ama anladigim kadariyla sizinki gozu kara :)