MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

14 Ocak 2011 Cuma

ANTA'YA(Antalya) GİDİŞ

geçtiğimiz hafta biz anta'ya gittik..annem diyo ki eller gider mersine biz gideriz tersine:))annemin rahatsız olması ve kış aylarında olduğumuz için gezimiz birazcık sönük geçti ama ben yine de çok eğlendim..yeni bi sürü şeyler öğrendim..en önemliside oraya uçakla gidip geldik..ben ilk kez uçağa bindim..küçük olduğum için beni anneciğimin kucağına bağladılar..ben uçmayı çok sevdim..hatta uçaktan inince gene gene uçağa binelim diye
 anneciğime yalvardım..neyse antalya belekte spıce hotel  diye bi yere gittik..geçen yıl yine gitmiştik..çok yabancılamadım o yüzden..babacığımın bi kaç arkadaşıda vardı orada..ama noel tatiline gelen turistler yoğunluktaydı..ben turistlerle çok iyi anlaştım..onlar beni bende onları çok sevdik..Jill diye bi abla vardı..hele onu bi başka sevdim..onunla anlaşabilmek için ingilizce bile öğrendim..şaka yapmıyorum gerçekten..ben ''jill gel jill gel..'' diye bağırınca jill abla anlamıyordu..annemde kızım come dersen gelir dedi..ben hemen öğrendim..jill'i lobide görür görmez ''jill come Jill come..''diye bağırıyordum..o da hemen geliyordu..sonra Leny diye bi arkadaşım vardı..onlada oynadık..hatta bana Leny'in annesi tişört hediye etti..bende Leny'ye caillou bebeklerimden birini verdim..bide babamın bi arkadaşı vardı..mehmet abi..memet abi memet abi diye peşinde dolanıp durdum..otelin animasyon programını da ben yaptım diyebilirim..akşam lobide canlı müzik çalınca ben hemen oynamaya başlıyordum..bir hareketler, bi figürler sormayın gitsin..herkes alkışlar ve kahkahalar eşliğinde beni seyrediyorlardı her akşam..hatta babam neredeyse seyircilerden para toplayacaktı..akşam tüm otelin eğlencesi bendim anlayacağınız..''lobiye deldik''diyerek lobinin ne olduğunu öğrendim sonra..ama laf aramızda kalsın anneciğimi çok yordum hatta bazen üzdüm çünkü hiç yemek yemedim..koca açık büfeden hiç bişey ağzıma sürmedim..annem beni yedirmek için çok uğraştı..sadece annem mi otelin tüm garson abi ve ablalarıda seferberli ilan ettiler ben mama yiyim diye..hatta bi seferinde garson abilerden biri kaşığımı alıp bana çorba içirmeyi denedi..o yedirince birazcık yedim..çünkü bana gazoz getirdi hemde pipetli ve süslü bi gazoz..tabii aneciğim içmeme izin vermedi o ayrı konu..hıı bu arada garson abilerden gazoz ve su istemeyi öğrendim..''baneda gadod baneda gadod''diye bağırdım durdum tüm gün..bi de yemek yerken yeni numaram uyuma taklidi..yemek görür görmez gözlerimi kapayıp uyuyormuşum süsü veriyorum kendime..tabii anneciğim ve babacığım yutmuyor ne yazık ki..
daha neler mi yaptım..deniz kenarında kumla oynadım..denize taş atmayı öğretti babacığım..o taşı sektiriyor ben daha sektiremiyorum..öylece pat diye atıyorum..okey taşlarıyla oynadım..yani çok eğlenceli günler geçirdim..darısı yaz tatiline..


baba dedeye bak:))




kezban paristen dönüyo:))




ağaç yaşken eğilir:))










uzun süreden sonra tekrar parmak ağızda:((
 





2 yorum:

Doğa'nın Maması dedi ki...

eee hoşgelmişsinizz. keşke haberim olsaydı tanışırdık :)

Hayal Meyal dedi ki...

oyy yerim onun jenga oynayan ellerini :)