MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

19 Ocak 2011 Çarşamba

BABACIĞIM SAĞOLSUN

babacığımla miyavlarla oynarken
babacığım bana yeni oyunlar bulmakta çok usta..biz babamla çok eğleniyoruz..bi sürü değişik oyunlar oynuyoruz..ama son gözdemiz babacığım soruyor:
-kızım uçağı kim kullanıyor
ben:-piyot
babacığım: -peki pilot nasıl konuşuyor??

ben: -anınnınbıkıjalsıyutehdkcldşnjshjak:)) diye tuhaf ekolu sesler çıkarıyorum..sanki uçakta hoparlör anonsu yapılıyormuş gibi..
yine şu sıralar en sevdiğim oyunlardan biri yatak odası penceremizdeki kalöriferin üstüne çıkıp oradan arabaları seyretmek..duran arabalara eee ee yapıyor..giden arabalara uyanmışlar diyorum..taksileri tanıyor takdi takdi anne dene takdi(yine taksi); otobüs görünce opotüs; dolmuş geçince domuş; kamyon geçince de kamdi kamdi diye haykırıyorum..ayrıca tüm arabaların renkleri benim için pembi(pembe)..bana pembi ayaba al baba bile dedim geçen gece..bu oyuna öyle sardım ki iki gecedir gecenin bi körü artık 2,5 mu olur 3,5 mu olur kalkıp ayaba gene ayaba diye ağlıyorum..
hııı bi de artık ağıran yerimi gösterip acıyo diyebiliyorum..mesela geçen gece karnım ağırdı söylemesi ayıptır biraz ishal olmuşum..gece ağlayarak uyanıp karnıma elimle vurarak anne çişşş acıyo dedim..yine kuyak(kulak) acıyo ya da düşünce ayak acıyo da dedim..yani ne diyoruz çokkk tatlıyım vesselam..

2 yorum:

Taze Anne dedi ki...

Ayy sen cok yasa Afra, demekki arabalar uyuyor. Zekisin vesselam :))

Deli Anne dedi ki...

inşaallah bir yerin acımaz da kullanmak zorunda kalmazsın o kelimeyi:) demek piyot öyle konuşuyor ha..