MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

26 Ocak 2011 Çarşamba

BABACIĞIMIN KALEMİNDEN: BU HAFTA ÇOK ŞEY YAPTIM ÇOK..

Babam bu hafta izinli olduğu için erken kalkmak zorunda kalmadım, gerçi anneciğim ben uyanınca işe gitmiş oluyordu. İlk günler anne, anne diye biraz tutturdum. Neyse sonra geç kalkmanın rahatlığı ile unuttum annemim işe gittiğini. Biz babamla ben uyandıktan sonra mehter takımı gibi, o önde, ben arkada,üç adım öne ,iki adım yana, bazen dört adım geriye ,tekrar ileri yavaş yavaş sabahları arabaya kadar gidiyorduk. İlk zamanlar zor çıkıyordum
 evden gitmek istemiyordum, daha sonra babam hadi Afra, tamam kızım diyerek beni nanaeme götürüyor, akşam annem gelmeden eve getiriyordu.

Ben babamla bu hafta çok şeyler paylaştım, çok..

Babamla asansöre bindiğimizde her sabah sarı düğmeye basmaya çalışıyordum. Neyseki babacığım bir kez basmama izin verdi, iki kez basma kızarlar diyordu. Bu sarı düğme o kadar güzel ötüyorki devamlı basmak istiyorum. Artık sabah, akşam bir kez basmadan asönsörden inmiyorum. Çok komik ya, çok hoşuma gidiyor. Babam diyor ki kimseye söyleme tamam mı Afra. Siz yabancı değilsiniz onun için size söylüyorum ha.

Biz babamla bir oyun daha keşfettik bu hafta. Arabaya binince babam arabanın sileceklerini çalıştırıyor. Çok güldüm, her sefer çok gülüyorum. Babam dedi ki Afra, çalış de, dur de. Ben hemen öğrendim tabi..Çalı diyorum silecekler çalışıyor. Du diyorum duruyorlar. Ben buna çok gülüyom, çok..

Ben bi de babamı geçen Cuma sabahı çok şaşırttım. Telefonu çaldı babamın, ben daha açmadan Kolay abi dedim. Babam çok şaşırmış, anneme de anlatmış. Gerçekten Kolay abi aradı o sabah. O benim büyük kocaman bilgisayar mühendisi olacak abim, o gelecekti. Babam perşembe akşamı anneme, Kolay gelecek diye bahsederken duymuştum.

Babamın son izin günü uyandığımda, terlemişim babam hiç benim üstümü değiştirmemişti. Mecburen terleyince, annemin geceden koyduğu kıyafetleri üstüme giydirdi. Babamı yine şaşırttım tabi. Elbiselerimin kollarını giyerken babama yardım ettim. Babam anneme anlatırken duydum, Afra kendi giydi diye. Ben aslında hep diyom ya kendim, kendim diye. Sonra bana kızıyorlar. Babamın hakkını yemeyim başka bir oyun buldu. Hırkamı ve montumu giydirirken kızım hadi bakalım parmaklarını çıkartabilecekmiyiz diye beni oynatarak giydiriyo, bende hemen parmaklarımı babama göstermeye çalışıyorum. Biz bu hafta çok eğlendik, çok. Uf ya babamın izini bitti bugün yarın beni erkenden zorla uyandıracaklar, uf ya uf uf...

yazan: canım babacığım..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bi dostum :p sen tanımazsın ama annem tanır yavrum (:
sen geç gelince ben de geç kaldım hep :D sen benim çalar saatim gibiydin 7:45 oldu mu gelirdin. :D benim saatimle tabi :p
neyse haftaya herşey düzene girdiğine sevindim. nihahahhaa ((:
artık böyle adsız takılacağummmm :D
sebebini annen bilir yeeevvvruuummm :D

Taze Anne dedi ki...

Afra cok tatlisn sen :)

Deli Anne dedi ki...

maşallah, maşallah sana Afra.. babana da bravo, detayları atlamamış hiç