MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

14 Ocak 2011 Cuma

BİZ DELDİK(Geldik)

merhaba ablalarım, teyzelerim..uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim..benim anneciğim üstünüze afiyet birazcık bronşit oldu..rahatsız olduğu için istirahat etmesi gerekiyordu..bu yüzden sizlerden uzak kaldım..ama şimdi anneciğim daha iyi..gerçi anneciğimin rahatsız olması çok hoşuma gitti çünkü rapor alıp evde benimle kaldı..hasta olmak bence çok iyi bişey..çünkü bende hastalansam, annemde hastalansa sonuçta anneciğim hep yanımda
 oluyor..belkide o yüzden bende sık sık hastalanıyorum..hatta annem iyileşmeye başladı bi kaç gün içinde işe başlayacağını anlayınca bende dün gece hemen rahatsızlandım..öksürdüm, kustum..doktor teyzeye yine gittik dün..bana bi çanta ilaç verip yolladı..ilaçlar yerine anneciğimi verseydi de bende bayram etseydim..neyse..hııı merak etmeyin şimdi daha iyiyim..şu yaramaz ilaçlar beni ne yazık ki hemencecik  iyileştiriyorlar..
bu arada şu bloğun ne kadar güçlü olduğuna şaştım kaldım..annam uzun süre post yayınlamayınca herkes merak etmiş bizi..arayıp soranlar oldu..hayırdır nerelerdesiniz diye..hatta dünde eda teyzem aradı..hani ayşe berranın annesi varya..o da bizi merak etmiş..eda teyzeciğimi ve tüm teyze ve ablalarımı kocaman kocaman öpüyorum..

4 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

Geçmiş olsun , hoşgeldiniz :))

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Hoşgeldinizz :)
Anneciğe çok geçmiş olsun,Rabbim acil şifalar versin bir daha da göstermesin inşAllah..
Ben de seni öpüyorum prenses :)

annelili dedi ki...

Çok geçmiş olsun...

OZLEM ANNE dedi ki...

gecmis olsun, KIZINIZ COK SEKER MASALLAH....antalya gezinizde cok guzelmis :~)bende cok severim antalyayi.. bu aylarda bile guzel oralari...