MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

15 Ocak 2011 Cumartesi

ÇOK GECİKMİŞ BİR TEŞEKKÜR

bu üzerimde gördüğünüz kapşonlu ciciyi bana nüket teyzem aldı..nüket teyzem annemin iş yerinde çalışan çok cici, çok güzel bi abla..hem doktorasını yapmış kariyer sahibi, hem de koskocaman bir müdür..geçtiğimiz kurban bayramı tatilinde amerikaya tatile gitmişti..oradan dönüşte benide unutmamış ve bagaj sınırlamasına rağmen bana da bu güzel ciciyi alıp gelmiş..benim en sevdiğim renk zaten pembe..hatta hatta benim için tüm renkler
 pembe..her ne olursa olsun bu ne renk diye sorulduğunda tek cevabım var ''pembi..pembi..'' gördüğünüz üzere sanki üstüme dikilmiş..hele şu soğuklarda nasıl sıcacık tutuyo beni..annem addaya gidiyoruz der demez hemen gidip bu cicimi alıyorum..hatta bazen annem kirlenmesin diye evde giymeme izin vermeyince anneme kafa tutuyor ağlaya ağlaya giyiyorum..ama çok güzel dimi...nüket teyzeciğime tekrar tekrar teşekkür ediyorum..kocaman kocaman öpücükler yolluyorum..









4 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Güle güle sağlıklı günlerde kullan inşAllah!

Taze Anne dedi ki...

Seni GAP'ci seniii :)) Bizim babamizda oglunu GAP'dan giydirmeye cok merakli.

anneanneninemekleri dedi ki...

Ne tatlı şeysin sen öyle,güle güle giy.

beyazperde dedi ki...

şeker şey seni.