MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

22 Ocak 2011 Cumartesi

ENFES BİR ÇORBA TARİFİ DE BENDEN:((

daha öncede belirttiğim gibi ben yemek bloğu yapan ablalarıma ve teyzelerime çok imreniyor onlara gıptayla bakıyordum..bu sabah kahvaltısında bende bir çorba denemesi yapayım dedim..pek güzel oldu tarifini sizlerle de paylaşıyorum:))
içindekiler:
- 100 ml pastörize süt
- bir miktar demli çay
- bol peynirli az yağlı sahanda yumurta
- bir kaç tane ceviz içi
- bir kaç tane bütün ceviz(hızını alamayanlar için)
- bir tane çekirdeği çıkartılmış zeytin ve ardından çekirdeği
- 2 tane bütün zeytin
- 3-4 tane çekirdekli kuru üzüm
- 1 tane draje şeker
- sonrada o şekerin janjanlı ambalajı
yapılışı:
tüm malzemeleri itinayla bi güzel karıştırıyor sonra içine sevginizi, neşenizi ve eğlencenizi katıyorsunuz..elinizin lezzetide geçsin diye arada ellerinizi sokuyorsunuz tabii 10 parmak olması şart..herkeze afiyet olsun..

bu arada çorbamım adı anneciğim sorduğunda ''sütlü çorba'' babacığım sorduğunda ''pirinçli çorba''(içinde pirinç yok ama)..





7 yorum:

OZLEM ANNE dedi ki...

nedense bu corbalar cok seviliyor:)

annesininmimosu dedi ki...

:))))
çok lezzetli görünüyor....
önce gerçekten tarif vereceksin sandım...sevinmiştim benimki aynı çorbaları yiyor değişiklik yaparız diye.:)))))
fıstığın yaptığıda fena deil ama

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Oyyyy,oyyy o lokum parmaklarla yapılan enfes çorbadan bir kasede ben istesem?

Maşallah sana,rabbim nazarlardan sakınsın.

sevgilerimle...

Deli Anne dedi ki...

ahahaha çok hamaratsın çok.. sen gene de yeme onu e mi:)

mintininmutfağı dedi ki...

sevgili arkadaşım bir ara değişik bir çorba tarifi mi gelecek bebeğime diye baktım.sonra bir kahkaha patlattım.
ayy ben onun miniş miniş ellerini yerim ya.
sevgilerimle sevgili arkadaşım.

hımm bebeğim için sizden çok şey öğrenicem sanırım.ben en iyisi izlemeye alayım:))

Anne dedi ki...

:)hımmm ne lezzetlidir o şimdi..

Küçük Mucizem dedi ki...

tadını merak ettim doğrusu :)