MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

18 Ocak 2011 Salı

HEMENDE ÖĞRENİRİM

geçtiğimiz günlerde eda teyzem annemi aramıştı ve ayşe berra dinin ne?kitabın ne? diye sorulduğunda cevap verebiliyor dedi anneme..anneciğimde bunun üzerine geçtiğimiz gece beni uyuturken bu bilgileri benimle paylaştı..ertesi günde annanneciğim bana tekrar ettirdi..ve dün gece
annem: dinin ne kızım?
-essam(islam)
-rabbin kim kızım?
-ALLAH
-kitabın ne kızım?

-tulan(kuran)
-peygamberin kim kızım?
-ediiii amet (hazreti muhammed)
yarım yarım söylesemde dilim tam dönmesede öğrendim ben bunca şeyi..zaten aylar önce namazada başlamıştım..annem ve babam namaz kılarken mende namaz diye koşup onların yaptığı herşeyi aynen yapıyorum..ezan okununca ellerimi açıp amin diyorum..cami görünce amin diyorum..ve hatta hatta 7-8 aylıktan bu yana en büyük kim deyince allah diyebiliyorum..yani hep söylediğim gibi çok tatlıyım vesselam..
hıım bi de şimdi aklıma geldi annanneciğim bana islamın şartı kaç diye sorulduğunda 5 demeyi öğretti..önce islamın şartı kaç denir denmez 5 diyordum ama şimdilerde 3 diyorum..2 şartı unuttum:)))

7 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Afferin kızım hep böyle ol. Seni çok seviyorum ,öptüm babacığım

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Allah aklını zihnini hep böyle şeylerle doldurmak nasip etsin inşallah.Maşallah kızımıza Rabbim daha çok zeka versin sana !

MOMOL dedi ki...

maşallah benim gutgudurunama, bu hafta geliyorum yanına şekerim, oyuncaklarını hazır et oynıycaz tamam mı :)

BUBUKUM dedi ki...

Siz benim kızımı ne zannettiniz

OZLEM ANNE dedi ki...

masallah, cocuklara kucuk yasta ogretilen hersey kalici oluyor..ben tum dualarimi 7-8 yaslarinda ogrenmistim, o yuzdendirki halen okurum.

içimizdeki karnaval dedi ki...

Bunları bilmesi çok güzel , bilerek büyümeside hoş ama küçük bir şey paylaşmak isstiyorum.Çocuklar soyut ve somut kavramları ancak 7 yaşından sonra öğrenebilirler.Anlayamadıkları şeyler onlarda derin yaralar açabiliyor.Özellikle 4 yaş altı çocuklarda.Ben ünv.çocuk bakıcılığı yaptım bir dönem.Baktığım çocuğun psikolojisi bu yüzden bozuktu ve psikolojik destek alıyordu...Bana sordukalrı ve kavga halinde olduğu şeyler gerçektende düşündürücüydü.Oğluma bu konusa hassas davranıyorum.Paylaşmak istedim.sevgilerimle

Limon çiçekleri dedi ki...

MaaşAllah SübhanAllah.nazarlar değmesin bu güzelliğe annesi...