MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

29 Ocak 2011 Cumartesi

KEL BAŞA ŞİMŞİR TARAK


daha öncede bahsetmiştim..benim annem bana hamileyken caillou yu çok seyretmiş..bende o yüzden kel bi bebek olmuşum:))))) saçlarım daha yeni yeni çıkıyor..ama hala daha çok az saçım var..dün annannem ve anneciğim merak ettiler..acaba afra'nın saçı olsa nasıl olurdu diye...ve dırırırımmm işte sonuç..







10 yorum:

MOMOL dedi ki...

maşallah ya, bu kadar güzellik olur mu :) kızımızın saçı olsa yakacak demek ortalıkları, çok beğendim ya tıpkı barbie bebeklere benzemiş :)

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

:))))))) şahane olmuşsun Afra prenses..
Hatta ilk resme bakınca başkası filan sandım :)
Senin doğal halin minik bir prensese daha çok yakışıyor bence :)
İki halini de çok sevdim,Allah hayırlı ömürler versin de,anneciine ve sana,her halini görebilelim buradan :)
Benim saçlarım da çok seyrek,benim annem kime baktıydı acaba :) Gidince bi sorayım hatırlıyosa :)
Zeliha ablan buralarda olmayacak tatil boyunca,çok öpüyor seni kocaman :)
İyi tatiller sana ve ailene rapunzelim :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Çok yakışmış annesi , sağlıklı olsunlarda saçlar elbette çıkar :))) o güzel yüze cicili tokalar da çok yakışır bence :)

Taze Anne dedi ki...

Ay super olmus.

Taze Anne dedi ki...

Super olmussun.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Çok tatlı olmuşsun şeker kız :)

Anne dedi ki...

tek kelimeyle enfes olmuşsun canım :)

Ayşe Naz'ın Annesi Şeyda dedi ki...

Demek ki benim kel kızım tek değilmiş bu dünya da :) Demek ki bende tek değilmişim meraktan kızına peruk takıp saçları olsa böyle olurdu diye düşleyen bir anne olarak :))

Deli Anne dedi ki...

Canımmm, çok tatlı olmuşsun sen ama. Beri yandan sen saçsız da çok şekersin.. hem eni konu çıkacak o saçlar..

TATLI TUZLU dedi ki...

kiz cok tatli olmussun,yakismis bak bana bile yakismaz aman canim annen de hep güzel seyler aliyor,hic bana almiyor.küstüm annene iste:))öpüldün prenses benimde senin gibi bir kizim var ama o simdi senin ablan sayilir.kücükken ayni senin gibi saci cok azdi.baska bebeklerin saci kivir kivir di.ben derdeim ki keske benim bebegimin de saci olsa.ama ablan simdi 10 yasinda o kivir kivir olan kizlarin saclari simdi pirasa gibi ablanin ki ise gür,cok SIK ve dalgali,hic üzülme gec cikan saclar en saglikli saclardir.hoscakalin...