MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

18 Ocak 2011 Salı

PARMİ PARMİ

biliyorsunuz benim parmak emme problemim var..anneciğim uğraştı, didindi ve 1,5 aya yakın parmak emmememi sağladı..ama bi kaç hafta önce tekrar başladım..hem de ne başlamak..emmediğim onca günün acısını çıkartırcasına cüp cüp cüp tüm gün parmağım ağzımda..hatta babacığım diyor ki kızım sen sigaranı günde 1 paketten 3 pakete çıkardın:)) ama ama izin almadan emmiyorum parmağımı..çok bilmişim ben çok..
parmağımı emmeden önce 'parmi parmi' diye anneme gösteriyorum..gözüne gözüne sokuyorum..sonra annemi izin versin diye sarılıp öpüyorum..ıııı ı ıııı ı diye yalandan ağlıyormuş gibi yapıyorum..ve nihayet annem dayanamayıp bana tamam em diyor..ama anneciğim 'tamam em kızım' demeden kesinlikle emmiyorum..lakin annanneciğim çok sıkı bu konuda o hiç izin vermiyor bana..bende ondayken emmiyorum parmağımı..çok bilmişim vesselam çok..

4 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kızım bazen öyle konsantre olup parmağını çekip emiyorsun ki,aynı efkarlı sigara içenler gibi oluyorsun..

Deli Anne dedi ki...

Ah canım.. o anneye de yazık ama küçüğüm.. sen hastalanmıştın bir de korkuyordur şimdi..İnşallah geçicidir.

Taze Anne dedi ki...

bizim bir arkadasin kizi parmagini eme eme derisini yuzmus. hem alarim hem giderim seklinde aglaya glaya emiyordu. Yazik ne hastalik o benim cikolata hastaligim gibi

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Maşallah Yavrunuza:) sewgililer günü hediye çekilişime bekliyorum:) sewgiler