MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

25 Ocak 2011 Salı

SÜSLÜ CİMCİME

ben tipik bir kız çocuğuyum..mesela en sevdiğim renk pempe..takılara, boncuklara hiç dayanamam..güzel cicileri pek severim..şu an 22 aylık olmama rağmen anneciğimin cicilerine bile karışmaya başladım..geçen gün anneciğimle addaya gidecektik..anneciğim üstünü giyinir giyinmez ''batötü''(başörtü) diye koştum..
annemin eşarplarının yanına..ve içlerinden en pembesini aldım..bunu bağla diye anneme ısrar ettim..ama anneciğim ''kızım bak ben lacivert giyindim hadi mavi eşarp takalım pembe renk uymaz''deyince yine aynı eşarpta ısrar ederek ııı timıdı tımıdı (kırmızı) yani bu eşarp pembe değil kırmızı diye anneciğimi kanırmayı denedim..çok bilmişim vesselam çokk...

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

çok bilmişsin sahiden de.. annenin işi var senle.. artık ne kombinasyonlar çıkar elinden de giydirirsn alimallah:)

Taze Anne dedi ki...

Ayy yerim ben seni... Sana bol bol pembe cicileri almak lazim.

annelili dedi ki...

Kendilerine karıştırmadıkları yetmiyormuş gibi, bir de bize karışırlar...