MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

15 Şubat 2011 Salı

ANNANNECİĞİMİN OBJEKTİFİNDEN

benim annanneciğim fotoğrafa bayılır..sürekli çocuklara fotoğraf çek diye merve teyzemin canını alırdı..merve teyzemde maşallah pek sever ya fotoğraf çekmeyi üffleye püffleye birkaç pozumuzu zoraki çekiyordu..sonra annenneciğim baktı ki bu iş merme teyzemle olacak gibi değil fotoğraf çekmeyi öğrendi geçtiğimiz hafta..hem de dijital makineden fotoğraf çekmeyi..ve tüm hafta boyunca bir heves bana bi dolu resimler çekti..her pozumu yakalamak için didindi durdu..benim annanneciğim alem kadın vesselam..teknolojiyi yakından takip eden süper bi annanne o..aslında annannnem kendi başına evden dışarı çıkamaz, açlıktan ölse mahalle bakkalına bile kendi başına gidip bir dilim ekmek alamaz ama teknoloji deyince orada durun..cep telefonları daha yeni icat edilmişken ve kameralı telefonlar daha yeni yeni tedavüle çıkıyorken annanneciğim kendine
 kameralı bir telefon aldırmıştı..neden kameralı telefon istediğini ise ne siz sorun ne de ben söyleyim:)) hatta hatta hemen mesaj çekmeyi öğrenip anneciğime ''sen benim ilk göz ağrımsın, senin yerin bende başkadır...''diye bir mesaj çekerek az daha anneciğimin küçük dilini yutmasına sebep oluyordu..her neyse ben biliyorsunuz annennemin aşığıyım..dün gece annem bana ''kızım sen en çok kimi seviyorsun dediğinde'' ben hiç tereddütsüz ''annannem'', ''sen kimin kızısın'' tabi ki benim cevabım yine ''annannem'' yani anlayacağınız çok annanneciğim çok vesselam..ve şimdi sizleri annannemin objektifinden yansıyan karelerle baş başa bırakıyorum..













1 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Benim fıstık kızım