MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

10 Şubat 2011 Perşembe

BABACIIII BABACIIII

babacığımın beni ilk kez
 kucağına aldığında..
benim babam görevli olarak antalya'ya gitti bu hafta..bizde anneciğimle annanemde kalıyoruz..ben baban nerede diye sorulunca ''anta'ya gitti..utakla gitti...vuuuuuuvuuuu..''bu arada uçak nasıl uçar taklit ederek ellerimide sağa sola hareket ettiriyorum..annem sen nereden biliyosun babanın nereye gittiğini dediğinde ''annanne söyledi'' dedim..annannem benim haber kaynağım..onda her türlü bilgi, belge, havadis mevcut:))
ondan çok şeyler öğreniyorum ben..2 gecedir babam aklıma geliyor...''babacııı nerde...babacı nerde...'' diye içimi çeke çeke dakikalarca ağlıyorum..''babacı özledi ben'' diyorum..çok özledim babamı ''baba desin''bile diyorum..çok içliyim vesselam..

3 yorum:

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Rabbim mutluluğunuzu daim etsin.Kızınıda annesiz babasız bırakmasın inş. Canım sen çok şanslı bi bebeksin. Öpüyorum seni çok.

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

allahım kimseyi evlatlarından, evlatları da ana babalarından ayırmasın inşallah..

Taze Anne dedi ki...

ay canim kiyamam babasini ozlemis. Insallah hemencecik kavusursunuz :)