MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

2 Şubat 2011 Çarşamba

ÇOK İŞİM VAR ÇOKKKK


benim şu sıralar oynamayı en çok sevdiğim oyun evi temizleme..ev işleri yapmaya anneciğime yardım etmeye bayılıyorum..hafta sonu uyanır uyanmaz daha kahvaltımı bile yapmadan hemen ıslak mendil alıp kapıları silmeye başladım..sonra kanepe köşelerini, masaları...anneme de ''ben ev tenidliyo''(ev temizliyo)dedim..elime de nasıl yakışıyo di mi..çok hamaratım vesselam..
 

çamaşırları makineye koymadan önca annanem gibi bi güzel çırpıyorum









4 yorum:

BUBUKUM dedi ki...

Yavrum benim nasıl canla başla annesine yardım etmeye çalışıyor.Halbuki bir bilse hayatının sonuna kadar bu işleri yapmakla yükümlü olduğunu bence çocukluğunun tadını çıkartmak için çabalar.Hiç bu işlere yanaşmaz:))

thalassapolis dedi ki...

hamarat kuzu :))

can istanbullu dedi ki...

Aferin kızıma, aferin ..Hep böyle ol

Taze Anne dedi ki...

Benim bir kiz yapmam sart.