MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

3 Şubat 2011 Perşembe

GENE FAALİYET

ben bu aralar yaptığım etkinliklere ''faaliyet'' diyorum..faaliyet yapmayı çokkk seviyorum..bu yüzden daha doğum günüme 1 aydan daha çok zaman olmasına rağmen babacığım bana doğum günü hediyesi olarak cailloulu faaliyet masası aldı..atrık faaliyetlerimi orada yapacakmışım..geçen gece annem beni bi türlü uyutamadı..hadi kızım gidip eeee.. yapalım dediğinde ben ''dene faiyet, dene faiyet'' diye doğruca masama koşup oturdum..böylece uymaktan kurtulup 1 saate yakın zaman kazandım..tabii sonra sabah

anneciğimin faaliyetleri
kalkamadım..anneciğim ve babacığım işe giderken beni bi türlü uyandıramadılar..baktılar geç kalacaklar beni battaniyeye sarıp kucaklarında nananeme götürdüler..annem diyo ki ben akşam yatmaz sabah kalkmazlardanmışım..gerçi haftasonu ezanla birlikte kalkıyorum o başka..aman ne olur ne olmaz alimallah annem ve babam belki azıcık uyurlar korkusuyla kargalar kahvaltısını yapmadan erkenden uyanıyorum..hııı faaliyet demişken annemde benden çok altta kalmıyor faaliyet konusunda..oyun hamurlarımdan caillou ve gilbert yaptı bana..faaliyeti ben mi yapıyorum annem mi, oyuncaklarla ben mi oynuyorum annem mi hatta hatta çizgi filmleri ben mi seyrediyorum aslında annem mi çözemedim hala:))neyse hep dediğimiz gibi çok şirinim vesselam...


bu benim faaliyet masam






oyun hamurlarından şimdilik sadece top yapabiliyorum:))










6 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

Colillou masanız da çok hoş.Bütün afacanlar çok seviyor sevimli çizgifilm kahramanını...Maşallah küçük cimcimeye çok güzel çıkmış resimlerde.Allah nazarlardan korusun...

thalassapolis dedi ki...

ah bende oyun hamuru aşamasına geçmeyi çok istiyorum :)) senin tatlı annen gibi bende kızımdan çok oynarım :)) öptüm seni

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

senın o bılezıklı kollarını ısırırım, kıvır kıvır olmuş zaten saçların ucu :)
Dolanayum saa da :D
biz annenle biraz caillou izleyelim , sen de ev işi - faaliyet falan yap :)

can istanbullu dedi ki...

Faaliyetlerini yerim senin..

merme teyze dedi ki...

cailou ve gilbert yer yer benzesede model üzerinde biraz daha çalışılması gerekiyor. :)))
dene dene dene faaliyet aynen devam :D

mintininmutfağı dedi ki...

selalar arkadaşım.maşallah miniğimize.pek hamarat.
nerden aklıma takıldı bilmem geçen gün evde temizlik yaparken gutguturuna gutguturuna diye söylenir buldum kendimi.bu isim gitti sanırım hoşuma.şimdi aklıma geldi yazayım istedim.valla evde senin blog ismini sayıklarken buldum kendimi arkadaşım.
sevgilerimle