MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

16 Şubat 2011 Çarşamba

İKİ DODUN MUMAET(İYİ Kİ DOĞDUN HZ.MUHAMMET(sav))

bu kayıta en nurlu fotom yakışır:)
biliyorsunuz iki gün önce mevlit kandiliydi..anneciğim dedi ki kızım bugün peygamber efendimizin doğum günü..ben hemen kurulu plak gibi (ki doğumgünü sözcüğünü duyar duymaz başlıyorum iki doğdun temposu tutmaya) ''iki dodun mumaet, iki dodun mumaet'':))

4 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kurban olurum Hz Muhammed diyen kızıma.

sessiz moool dedi ki...

hay Allah'ım yaaa çok güldüm :)))

Taze Anne dedi ki...

cok seker :)

Deli Anne dedi ki...

Hz. Muhammed bayılarak izliyordur muhtemelen seni be Afram