MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

21 Şubat 2011 Pazartesi

İYİ Kİ DOĞDUN AHMET TALHA:))

ben bu geçtiğimiz haftasonunu çok dolu dolu geçirdim..cumartesi günü kuzenim ahmet talha'nın doğum gününe gittik..annem ve teyzemler ahmet talhanın halaları olarak cuma akşamı seferberlik ilan ettiler..işten gelir gelmez hemen pasta yapmaya koyuldular..ve talha' için annenneninemekleri bloğunda gördükleri havhavlı kurabiyelerden ve yine başka bir blogda gördükleri kaplumbağalı pohaçalardan yaptılar.. bende onlara yardım ettim..artık yardım mı ettim, işlerini daha da mı zorlaştırdım siz karar verin..ahmet talhanın doğum gününde çok eğlendim..hiç yaramazlık yapmadım..oldukça usluydum..yasir abimle oyunlar oynadım..hatta bir ara yasir abimin büyük halamın hediye ettiği kamyonu kayboldu..arabasını bulması için ona yardım ettim..bulduğum bütün arabaları  yasir abime gösterdim..aysel yengemde bir döktürmüştü ki sormayın gitsin..
pazar günü ise zehra teyzemlere hoşgeldin oturmasına gittik..orada da ahmet yasinle oynadım..çok eğlendim..zehra teyzem zeytinli pasta yapmış..ben içlerindeki zeytinleri çıkarıp çıkarıp yedim..sonra annem bana şu çokokrem denen tüpte ki çikolatalardan aldı..ben ''hımmm çok güdelmiş..beğendimmm..''diye diye ilk kez keyifle çikolata yedim..farklı bir haftasonuydu vesselam..

yasir abimle talhanın oyuncaklarıyla oynarken


aysel yengemin bizim için yaptığı mamalar

ayşe ablacığımızın dolmalarını seyreyleyin:))

her haftasonunun klasiği avmler...



merve teyzem fiyonk ve papyon yaptı hav havlara..

yaramaz kaplumbağalar:))

2 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kızım sen benim pastalardaki zeytinleri yiyeceksin diye ,böldüğümüz pastaları da ben yedim. Sayende Afracık senin yemediğin yiyecekleri tüketme görevi bende olduğu için(haşa üst düzey bir görav) iyice kilo aldım..Vesselam

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kutlu olsun, mutlu olsun...

bu arada masa da çok hoş yani
dolu dol
dolmalar, sarmalar, kurabiyeler, mercimekli köfteler
oh yok yok maaşAllah

ellerinize sağlık ve tabi ki afiyetler olsun

sevgiyle...