MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

28 Şubat 2011 Pazartesi

KUPA ALDIM:))


haftasonu babacığımın bowling turnuvası vardı..bu sefer annem oynamayıp benimle ilgilendi..biz anneciğimle AVM'nin altını üstüne getirdik..annem beni bir gezdirdi, bir oynattı..çok çok eğlendim..hatta oyun salonunda mini bowling vardı..ben inanmayacaksınız ama strike yaptım..nasıl mı bilmem ki rastgele bir attım hepsi devrildi labutların..babacığımın kızıyım vesselam..yani babam kadar şanslıyım..annem geçen gün monopoly
oyununu çıkardı..benim zarlar çok ilgimi çekti..anne bu ne..anne bu ne..diye anneme gösterdim..annem nasıl atılacağını gösterdi zarların..ben bir attım inanmayacaksınız ama daha ilk atışımda 6-6 geldi..neyse annem beni oyalarken babamda 2. lik kupasını kaptı..ama kupa benim oldu:)) çok ballıyım vesselam..



6 yorum:

annelili dedi ki...

Şansın bol olsun...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kutlarım :))

can istanbullu dedi ki...

Kupayı kızıma aldım..Zar olayına gelince hiç bir ilgim yoktur.

İkiz Annesi dedi ki...

Babanı tebrik ederim güzel prenses.
Anneciğinede senin gibi akıllı bir kuzu yetiştirdiği için ayrıca tebrikler.
Hayatın boyunca şansın hep açık olur inşallah.

marifet ellerimizde dedi ki...

ayy sevsınler senı mınık kedıcık:)maşallah sana.merhabalar ben zeynep sızı ızlemeye aldım .bende beklerım .ınsallah sıksık gorusuruz:)

BALLI LOKMAM dedi ki...

bana yazdığın yoruma bir link bırakmıştım oraya bakarmısın