MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

23 Şubat 2011 Çarşamba

ÖDÜL

sevgili arkadaşım medanşeri beni okuması en keyifli blog ödülüne layık görmüş..(ne biliyim herkez bu cümleleri yazıyor ödül alınca kusura bakma medanşeri, sanırım bu cümleler blog protokolleri gereği:)))bu kendisine çok teşekkür ediyorum..bende bu ödülümü okumaktan en keyif alığım arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum..kabul buyurunuz lütfen..hııı kurallara gelince okumaktan ve takip etmekten keyif aldığınız tüm bloglarla paylaşıyorsunuz ödülünüzü..ya da kendinize saklayın:))ama ben aşağıdaki çok kıymetli blog arkadaşlarımla paylaşmak istedim bu anlamlı ödülü..


1- ve o hayatımıza girdi
2- deli anne
3- umut sepeti
4- bayram kombesi
5- bir mucizem var
6- doğanın maması
7- eslemce
8- anneannenin emekleri
9- tarçınlı kurabiyem
10- reyyan bebek
11- pamukprensesimle yaşadıklarımız
12- ela'nın uydusu ece
13- bir yaşıma daha girdim
14- ata ve dünyası
15- tatlı tuzlu herşey
16- onlar uyurken
17- hafsa hatun
18- ecenur dülger kraliçemiz
19- di'li geçmiş zamanlarım
20- umutfak
21- küçük hala(aynur)
22- beyaz hanımeli
23- rozerin annesi
24- kronik bunalım
25- hazan
26- küçük mucizem
27- mintinin mutfağı
28- hülya
29- iki dirhem bir çekirdek
30- kara kuzucuğun annesi
31- uğurböceği
32- içimizdeki karnaval
33- ayşenazın annesi şeyda
34- annelili
35- eli
36- limon çiçekleri
37- özlem anne
38- moda gezgini
39- rana
40- hayal meyal
41- muko
42- sitare
43- nilay
44- mekila
45- çeşnici handan
46- anne
47-mutlu eden şeyler
48- esra
49- serra
50- hanife
51- öznur-ata
52- arzuhal

ve de tabiiiii sevgili eşim can istanbullu ile farklı bakış' a gitsin......

41 yorum:

eslemce dedi ki...

:):) teşekkür ederim,ne güzel ödül ,tam blogca...en keyifli he:):)
tekrar teşekkür ederim canım sevgiler

Bayram Kombesi dedi ki...

Cok tesekkurler. Guzel oduller ve guzel paylasimlarda bircok defa bulusmak umudu ile. KUCAK DOLUSU SEVGILERIMLE.

Doğa'nın Maması dedi ki...

çok sevindim bende blogumda paylaşacağım :)

Hülya dedi ki...

Ah canımcımya sağol çok mutlu oldum ben : )))

NiLaY dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim, mutluluk içinde alıyorum ödülümü :)

Eko Anne dedi ki...

tesekkur ederim.. bu ödüle layık olmaya calısıcam...

Deli Anne dedi ki...

Gutguturunam layıksın bu ödüle sahiden:) senin hikayalerini keyifle okuyorum sahiden.. tebrikler ve çoook teşekkürler.. Eko anne gibi ben de layık olmaya çalışacağım:)

Mekila dedi ki...

ayyyy canım beniiim çok teşekkür ederim çok güzel bir ödül,blogumda çekiliş var bu gece sona erecek o sonuçlanınca bu ödülü duyuracağım, sen de katılmaz mısın çekilişe beklerim =)

annelili dedi ki...

Ödülün için seni tebrik, beni ödüllendirdiğin için teşekkür ederim...

thalassapolis dedi ki...

teşekkür ederim :)

can istanbullu dedi ki...

Ödülünü tebrik ederim canım, kolay gelsin.

ONLARUYURKEN dedi ki...

benide bu güzel bloglar arasında zikrettiğin için çok teşekkür ederim arkadaşım.
tüm güzellikler sizinle olsun

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

arkadaşım çok teşekkür ederim. bende senin ki gibi farklı bakış açıları olan blogları çok büyük zevkle okuyorum. ayrıca teşekkürümün nedeni ödülden ziyade gerçekten beni keyifle okudugunu öğrenmemdir... sevgiyle kal..

çeşnici Handan dedi ki...

Canım ödül için çok teşekkür ederim ödülümü sevgiyle alıyorm.

anneanneninemekleri dedi ki...

Tebriklerrrr...Gerçekten zevkle okuyorum bloğunu ayrıca beni bu ödüle layık gördüğün için teşekkürler.

mintininmutfağı dedi ki...

daha nice güzel ödüllere diyorum sevgili arkadaşım.ben de bu çok kıymetli arkadaşların arasında olduğum için çok mutlu oldum.ödülünün bol olması dileğiyle sana bu güzel ödül için teşekkür ediyorum.sevgiler gönderiyorum.

mintininmutfağı dedi ki...

sevgili arkadaşım ödülümü bloğuma götürüp hemen paylaştım bile.sevgilerimle...

uğurböceği dedi ki...

çok teşekkürler.ödülümü çok sevdim.bende seni severek takip ediyorum

Rozerin'in Annesi dedi ki...

canim benim cok tesekkur ederim...odulumu aliyorum...tekrar cok tesekkur ederim..optum...

SiTare dedi ki...

ödülün anlamını bilmiyordum sayendeöğrendim.daha bir sevdim.aklına gelmiş olmak bile büyük bir ödül.çok çok teşekkür ederim.öpüyorum kızını ve seni

Mekila dedi ki...

canım blogunda kopyalama fonksiyonu engellenmiş bu süper bir şey bunun nasıl yapıldğını bana da anlatabilirsen sevinirim mekilaningezegeni@gmail.com dan iletişime geçip açıklayabilirsen beni çok mutlu edersin, aynı fonksiyonu ben de etkinleştirmek istiyorum da blogum için. bu yorumu yayınlama istersen, sana ulaşacak bir mail adreesi goremediğim için yorumla ulaşmaya çalıştım =)

eli dedi ki...

cok tesekkür ediyorum blogumu begendigin icin. zaman zaman ihmal ediyorum ama bu aralar cok dikkatliyim. aslinda yayinlayacak o kadar malzeme varki bende... zamanla inshAllah.

sevgilerimle eli

Mekila dedi ki...

canım yardımın için teşekkür ederim ama mailime senden posta gelmemiş =(
mekilaningezegeni@gmail.com

Limon çiçekleri dedi ki...

Canım benim ödülün için önce tebrik eder,sonrada banada bu ödülü layık gördüğün için çoook teşekkür ederim.Sevindirik oldum yaHu!

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Canım, bu güzel ödüle bizi de layık gördüğün için çok çok teşekkürler. Yüreğine sağlık.Güzel ödülümü aldım, sizleride çok çok öptüm :) Sevgiler kucak dolusu.

Hayal Meyal dedi ki...

acayip mutlu oldumm, çoook teşekkür ederim :))

Kronik Bunalim ... dedi ki...

takip etmekten zevk aldigim bir blog tarafindan takip edildigimi bilmek cok cok cok hosuma gitti ; cok tesekkur ederim blg dunyasinda cok yeni ve acemiyim bu benim ilk odulum :)))

hafsahatun dedi ki...

çok teşekkür ederim..çok memun oldum...sizde severek okunulası bloglar arasındasınız..bu arada miniğinizinde doğum günü kutlu olsun..

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Canım çok ama çok teşekkür ediyorum :)
Ve seni tebrik ediyorum :)
Hakikaten prensesi okumak çok keyifli :)
Nice ödüllere inşaallah sevgilerimle..

biyasimadahagirdim dedi ki...

aa ben sayfayı açmışım yorum yazmayı unutmuşum galiba (yoksa yazmış mıydım :S ) neyse tekrar teşekkür edeyim daha önce etmişsem bile;) birazdan paylaşıyorum ödülü

mutluedenseyler dedi ki...

canım arkadaşım çok teşekkür ederim,benim ilk ödülüm bu :) çok mutlu oldum teşekkürler...

Medanşeri dedi ki...

ödülümü blogunda paylaştığın için teşekkürler canım gutguturamında gözlerinden öperim (((:

muko dedi ki...

oyy oyy ne kadar güzel bir ödüll buu çokk teşekkür ederim yaa çok sevindim gerçekten ,layık olmaya çalışacağımdır bu ödüle::)

sevgileirmle

Anne dedi ki...

arkadaşım hem mahçup oldum hem de mutlu oldum.. kızınla seni okumak ayrı bir keyif benim için.. teşekkür ederim ilgine ve sevgine..

N♥rbetüL dedi ki...

Teşekkür ederim efendim, aldım ödülümü :)))

hanife dedi ki...

çok çok teşekkür ederim ödüle bayıldım en kısa zamanda bloğumda paylaşacağım kocaman sevgiler

Râna dedi ki...

Sevgili gutgutruna çok teşekkür ederim. Seni de ödülünden dolayı tebrik ederim:)

Selam ve Muhabbetle!

Dolunay dedi ki...

ÇOK TESEKKUR EDERIM BENI HATIRLADIGIN ICIN.KOCAMAN SEVGILERIMLE.ÖPTUM

OZLEM ANNE dedi ki...

o sapsari sacli kizinizin agzindan maceralarini okumak, gercekten cok zevkli .. parmak emmesi... oncuklar takip takistirmasi .. ikinizide opuyorum, ve odulunuz icin sizi tebrik ediyorum ve banada gonderdiginiz icin tesekkur ediyorum. xx

OZLEM ANNE dedi ki...

o sapsari sacli kizinizin agzindan maceralarini okumak, gercekten cok zevkli .. parmak emmesi... oncuklar takip takistirmasi .. ikinizide opuyorum, ve odulunuz icin sizi tebrik ediyorum ve banada gonderdiginiz icin tesekkur ediyorum. xx

TATLI TUZLU dedi ki...

süpeerrrrrrrrrrr hayatimda ilk defa ödül aldim.epeydir hic bakamiyordum bbloguma bir baktim ne göreyim.harikasincanim sagolvarol.EN SAMIMI DUYGULARIMLA HAZIRLADIGIM BIR BUKET SELAMI SANA GÖNDERIYORUM:HOSCAKAL.....