MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

17 Şubat 2011 Perşembe

SULU OYUNLAR

ben sanırım balık burcu olduğum için suyla oynamayı çokkk seviyorum..zaten anneciğim uzun süredir her banyo yapışımdan önce küveti köpüklü suyla doldurup ördeklerim, kovalarım ve bilimum oyuncaklarımla birlikte bıcı bıcı yapmama izin veriyor..bunlar benim en mutlu olduğum saatler..hatta ben yemek yemem biliyorsunuz ama
 küvetin içinde köpüklerle oynarken annemin ağzıma koyuğu pek çok yiyeceği farkında olmadan hammm yapıyorum..ama anneciğim geçen hafta sonundan beri fincanlarıma az az su doldurup suyla oynamama da izin veriyor..malumunuz kış mevsimi ben hemen üstümü ıslatıyorum, anneciğimde hasta olmamam için daha doğrusu üstümün oynarken ıslanmaması için bi dolu yöntemler geliştirmekte..mesela havluyu belime sarıp arkadan mandal tokalarla tutturup havlu bir önlük yaptı önce..ama ben kısa sürede onu öyle bir ıslattımki daha iç badimden çıktı su..sonra baktı olmayacak bornoz giydirdi üstüme..en koruyucu olanı bornoz oldu..ıslaklık içime daha geç geçtiği için bende daha uzun süre oynayabildim suyla..çok suluyum vesselam çok..


Not: babacığımda ben suyla oynarken bakın neler karalamış:


KIZIM DÖKME SUYU, İYİ Kİ MASADA SU İLE OYNAMANA İZİN VERDİK!


Ben; Kızım dökme suyu, iy iki masada su ile oynamana izin verdik yani.


Geçen gün, sana böyle seslenmiştim, masada su ile oynuyordun, sevinçle ve coşku ile. Farkında değildin kızım etrafından,öyle kaptırmıştın ki kendini. Seni bir kaç dakika izledim. Amma büyümüştün, o küçük Afra artık kendisi bir şeyler yapan, sevinebilen bir çocuk olmuştu. Aslında şu an iki yaşındasın. Dedim ya seni dikkatle izliyordum, geçmişi biraz daha düşündüm o anda. Bebektin, ağlıyordun, emekliyordun, hatta bir kelime bile konuşamıyordun. İçimden ne zaman oldun da büyüdün kızım dedim. Gerçi annenle hep biraz daha büyüse, ne yaptığını bir bilse diye iç geçirirdik. İşte o an ayrı bir filim koptu beynimde ancak o filim ileri içindi düşlerimde.


Bu filimde senin büyümeni düşündüm. Bir gün bir bakacağız okul çantanı sırtlamışsın okula gideceksin, biraz daha zaman geçecek boyun uzayıp güzel bir genç kız olacaksın. Belkide üniversiteye gideceksin. Bir gün gelecek ki kapı çalacak, aslında açmak istemeyeceğiz ancak kader diyeceğiz, biri gelip seni isteyecek, bizden. Şaka derken uçacaksın be kızım yuvadan. Sonra nasipse sende bir gün anne olacaksın, seninde bir bebeğin olacak inşallah. Belki bir kız belkide bir oğlan dünyaya getireceksin. Hatta ikinci çocuğun olacak Allah nasip ederse kızım. Sonra, sonra derken malum annenin sesi yankılandı ve kendi dünyama geri döndüm ve sana biraz daha su getirdim. Aslında çok değişik duygular geçti dedim ya filim gibi. Şu an o kadar masum ve tatlısın ki, artık bazen sanki büyüme der gibiyim. Tabiki kadere inandığımız için kabul etmemiz gerekiyor ki zaman durmuyor kızım. Olsun biz seni her an ve her zaman seveceğiz. Bu arada kızım, büyüsende yine masada su ile oynayabilirsin tamam mı...


Babacığın











5 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kızım sen balık gibisin benim gibi,gerçi ben artık balinaya terfi ediyorum..

Küçük Mucizem dedi ki...

Evet yaz gelse de şu üstünüz ıslandığı zaman hasta olacaksınız diye ödümüz kopmasa artık:)

hazan dedi ki...

Cok tatli olmusun saclarinda buyumus oyna kizim suyla su gibisi varmi,kir dok bugunler geri gelmez

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bir ödül takdim etmek isterim kabul buyursan eğer :))

Rozerin'in Annesi dedi ki...

Benim kizimda cok seviyor suyla oynamayi..yaz gelsede hasta olur diye korkmadan doya doya oynamasina izin versem...sevgiler..