MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

7 Şubat 2011 Pazartesi

SÜSLÜ PÜSLÜ


önceden parmak emmek için izin istiyordum..şimdi ise
izinsiz emiyorum.anneciğim kimden izin aldın diye
sorunca 'kendimmm' diyorum:))
 ben süslü mü süslü püslü mü püslü bi cimcimeyim..geçenlerde annem kendine bir kolye almış bana da bir dolu oyuncak..alışverişten gelince poşetleri bi açtım..bana alınan oyuncaklarla hiç ilgilenmedim hemen annemin kolyesini aldım..sonra annem
 ben koparmayım diye alıp boynuna taktı..ben anneciğimen kucağına gidip''anne cici, güdel oldu'' dedim..tabii annemi çokkkta kıskandım..hemen evdeki tüm tesbihleri toplayıp ''bondu bondu''(boncuk)diye diye boynuma taktım..sonra annanneciğim bana kıyamadı çok cici bir altın kolye taktı bana..beni bir görseniz gerim gerim gerildim..şımarık şımarık koye koye diye diye ortalarda dolandım..sonra benim merme
(merve) teyzemin dudağına çatlamasın iye sürdüğü bir lipstici var..onu bana verdi..ben dudaklarıma sürdüm sürdüm..çilek gibi oldum..annciğim 'kızım sen prensesmi oldun' diye sorunca ben ''ııı ııı payaç''(yani palyaço oldum) diyorum..
yine geçen gün evde ne kadar toka, kurdela varsa hepsini getirip zorla anneciğime saçıma taktırdım..çok güzel olmuşum dimi..çok süslüyüm vesselam..


















bunlar da benim cici boncuklarım..

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ahaha süslü ki ne süslüsün hem de..

uğurböceği dedi ki...

maşallah pek şeker olmuş.bizde bir ara tesbikleri boynumuza astık.bizim şimdiki sorun tırnak emme.inş.bırakır