MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

28 Şubat 2011 Pazartesi

TAM BİR KARADENİZ KIZIYIM!!!

dün gece babacığım oğuz ve okan abimlere gidecekti..saatlerce benim uyumamı bekledi ama ben, benden kaçacağını hissettim o yüzden bir türlü uyutamadılar beni..neyse saat geç olunca babacığım bana çaktırmadan evden kaçtı..ben 1-2 dakika sonra babamın olmadığını farkedip ''baba nede baba nede'' diye ağlamaya başladım..anneciğimde  ''kızım baban oğuz-okan abilere gitti hemen gelecek'' dedi..ben bunu duyar duymaz daha da daha da çok
 ağlamaya başladım..çünkü ben o abilere gitmeyi çok seviyorum..o abiler bana geçen gün hem vak vak ördek hem de top almışlardı..neyse anneciğim beni bir türlü susturamadı..sonra trampetimin sopasını elime verdi ve ''kızım bu sopayı al baban gelince babanı seni bırakıp gittiği için döversin'' dedi.. ben hemen sustum ve sopa elimde babacığımı beklemeye başladım..ne yaparsam yapayım sopamı elimden bırakmadım..hatta sonra uykum geldi eee eee yaparken bile sopam elimdeydi..öyle sıkı tutmuştum ki, ben uyurken anneciğim elimden zor aldı sopamı..ben annemin genlerinden ötürü %50 karadenizliyim diyordum..ama bu olay sonrası anneciğim %100 bir karadeniz kızı yetişiyor dedi..çokkkk eli sopalıyım vesselam:)))








3 yorum:

ŞÜKRAN dedi ki...

Yerim ben bu yeni blog arkadaşımı ne şirin , ne cadoloz ne zilli.. eee onların gözünden bir şey kaçmadığını bir kez daha anladık değil mi? Görüşmek üzere sevgiler kocaman öpücükler .( nazar değmesin diye yukardaki kelimeler kullanılmıştır)

SERRA dedi ki...

VAY ELİ SOPALI SENİ:))
AMA ÇOK TATLISIN AFRA'CIK...

Hülya dedi ki...

Ah yavrum çok şeker maşallah! : ) Eli sopalı : ))