MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

25 Şubat 2011 Cuma

TARİHTE BUGÜN


benim anneciğim geçen yıl bu tarihte günlük yazmaya karar vermiş ama çok kısa sürede bu sevdasından vazgeçmişti..işte geçtiğimiz yıl annem tam da bugün şunları kaleme almış:
bugün bende hayatımda ilk kez günlük tutmaya karar verdim..sırf kızımla ilgili gelişmeleri daha iyi takip edebilmek için bu kararı aldım..kızım henüz 11 aylık ve büyük bir hızla büyüyor..geçen hafta çok hastalandı minik bebeğim..Önce ateşlendi sonra kusmaya başladı, ateşi düşmeyince gece 11:30 gibi hastaneye götürdük..orada fitil verip serum taktılar sonra gece saat 3:10 gibi bi antibiyotik iğnesi yaptılar ve canım kızım havale geçirdi..O an onu kaybettiğimizi zannettik ve dünyamız başımıza yıkıldı sonra çok şükür kendine geldi..tabii diyazem iğnesi yapılıp ve oksijen tüpü takılarak..canım bebişim çok zor günler geçirdi ama çok şükür şimdi çok iyi..20 şubat cumartesi akşamı Talhanın doğum günü vardı..oraya gittik..Aysel döktürmüş..bi pastalar bi pastalar.sonra
 bir sürü balonlar almış, heryeri süslemiş bir güzel..bizde talhaya oyuncak otopark aldık tüm teyzeleri olarak..kızım talhanın quadrosuna bindi, oyuncaklarıyla oynadı ve Ayselin kadayıflı pastasından yedi..annem hastaydı..boğazları ağrıyordu..afra'ya üzülüp hasta olmuş..güzel bir akşam oldu, çok eğlendik..bu arada elif hamile kızı olacak inşallah..adını mina koymayı düşünüyoruz(zümra koyduk:))şu an yaklaşık 5 aylık beya karnı çıktı..merve istanbulda eğitimde 15 gün orada kalacak..ayrıca bu hafta kızıma çok cici oyuncaklar aldık..ben kızıma fisher pricenin fincan takımını, hello kitinin bebeğini ve çantasını aldım..Ayrıca bi dolu sticer alarak mama sandalyesini süsledim..sonra babası chiccodan kaplumbağa, ufo, telefon ve baby go diye bir oyuncak aldı..baby go'yu almayı hiç düşünmüyordum ama kuzucum çok sevdi..elinden alamadık bize zorla ldırdı..babası oyuncakları çok sevdi kızımdan çok o oynuyor..neyse bugünlük bu kadar sayfa bitti..bu arada bugün işte daha önce girdiğim ingilizce sınav sonucum belli oldu..46 almışım..bugün işyeri sakin..müdür bey daha iş getirmedi..Figoşla öyle oturuyor geleni gideni ağırlıyoruz..artık sabahları portakal suyu içiyorum..kilo vermem lazım sabah tartıda 72.5 geldim..(1 yıl geçti hala aynıyım:))


9 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

işte bundan dolayı seviyorum ben blog olayını
tarihleri sektirmeden şaşırmadan o gün ne olmuş, ne bitmiş olduğu gibi geliyor önümüze :))

sağlıkla büyüsün inşaAllah bütün evlatlar

sevgiler...

Hülya dedi ki...

Ah canımya, annem hep derdi hastalanacakta düşecekte kalkacakta diye ama nasılda içimiz acıyo bişey oldumu yavrularımıza değilmi canımya, Allah bizlerle güzel hayırlı ömür nasip etsin onlara inş. Canım bu ara çok merak ediyorum bu fotolar çok güzel çekilmiş maş. Ama merak ettiğim şu kıyafetleri fotodamı değiştirip değiştirp çekindiniz? Bende yakın zamanda gideceğimde ondan : )) Sevgiler Hülya

gutguturuna dedi ki...

evet hülyacım..fotorafçıda tek tek değiştirip çektirmiştim..bunlar 1 yaş gününde çekildi..ayyy nasıl yorulmuş, nasıl perişan olmuştuk..allah sanada kolaylık versin canım..

gutguturuna dedi ki...

sağol aynurcum..evet zaten günlük yazmaktanda bu yüzden vazgeçtim..blok yazacağım diye..hatta ben bu yazdığım sayfaları yazıcıdan çıkarıp saklıyorum..kızıma kitap yapacağım nasip olursa..

annelili dedi ki...

İyi ki başlamışsınız, iki ki başlamışız...fotolar çok güzel Maşallah...

Bayram Kombesi dedi ki...

Vay be diyor insan tekrar okuyunca degil mi. Gecen sene bu gun neler yasamisiz diye dusunuyor ve bugunun kiymetini daha bi anliyor.

Bayram Kombesi dedi ki...

Vay be diyor insan tekrar okuyunca degil mi. Gecen sene bu gun neler yasamisiz diye dusunuyor ve bugunun kiymetini daha bi anliyor.

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

İyi ki yazmışsın,iyi ki tanımışız sizi :)
Daha nice nice yıllar yazarsın ve okuruz bizler de keyifle..
Gözümüzün önünde büyüdü deriz yıllar sonra:)
Resimler çok güzel..,Resimdeki dünya tatlısı olunca :)
Rabbim nazarlardan koruyup,hayırlı ömürler nasip eylesin..
Öoüyorum canım..
sevgilerimle..

muko dedi ki...

şu güzel kızınaa bayılıyorum maşallah subhanalalhh,rabbim nazarlardan saklasın inş...

hastalık çok kötü helede havale dahada kötü bende yaşamaıştım o duyguyu oğlum kucağımda öldü sanmıştım ne günlerdi,onlar büyüyor bizde onlarla birlikte yaşlanıyoruz işte
hastalıkla imtihan eylemesin rabbim kimseyi

sevgilerr