MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

11 Şubat 2011 Cuma

TUVALET EĞİTİMİ

ben uzun süredir tuvaletimi söylüyorum ama anneciğim daha küçüksün 2 yaşından sonra, yaz gelince tuvalet eğitimi alacaksın diyor..ama bu sıra ben hepten yüzsüzlüğü ele aldım..artık kakamı yapınca bebek bakım örtümü, bezimi, ıslak mendilimi, hatta çekmeceden
pişik kremimide alıp; örtüyü bir güzel serip üzerine yatarak ''annannne çişşş değiş'' diye talimatlar yağdırmaya başladım..hatta hatta dün gece (ki biliyorsunuz biz bi süredir annannem ve dedemlerde kalıyoruz) aynı işlemleri yaptıktan sonra anneciğim beni değiştirmek istediğinde ''ııı ııı anne''; ''teyde değiş, merme değiş''(yani annem değil teyzem değişsin hatta merve teyzem değişsin ki merve teyzem elini sıcak sudan soğuk suya sokmazken çişe kakaya sokmaz hayatta, yani siz ona kısaca tiki teyze deyin:))))sonra baktım olmuyo merve teyzem hiç yanaşmıyor dedeciğime ''dede değiş..aç..aç..değiş'' diye yalvardım..tabii ben daha dedelere böyle şeyleri söylemenin ayıp olduğunu bilmeyecek bir yaştayım..küçüklüğüme verin..dedem, annannem, annem ve merve teyzem gülmekten yerlere yattılar..acaba benim tuvalet eğitimi alma zamanım geldimi sizce ne dersiniz???

5 yorum:

Hülya dedi ki...

canım bence geldi, çünki kendi artık söylüyo baksana : )) ah canımya

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Yavrucuğum benim :)
Maşallah sana..
Ben oğluma söyletmek için ne çok uğraşmıştım :)
Sen de,anneciğine,teyzene ben öğrendiğini göstermek için uğraşıyosun :)
Hep böyle düşünceli ve akıl küpü olursun inşaallah..
Anneye,teyzeye,anneanneye selamlar:)

mintininmutfağı dedi ki...

ahh be miniğim maşallah sana.daha pek küçüksün oysa.izanlı edepli kızım benim.aferin sana.anladığım kadarıyla 1 yaş 10 günlüksün öylemi.ona rağmen bu dil,bu tavır nazar değmesin sana.benim oğlum 14 aylık henüz hiçbir faliyet yok çiş konusunda.eğitime daha erkenn,lakiiin haber vermelerini aferin deyip alkışlamak,taktir etmek gerekir belki.çünkü senin şimdi çişini tutabilmen için gerekli kasların gelişmedi henüz.en az 18.ayında gelişebiliyor bu kaslar.bu nedenle disiplinli bir eğitime bu yaşta hayır,ama taktir ve onamalara evet diyorum.
anneciğine söööle bunları emi benim akıllı minişim:)anneciğine sevgilerimi de seni öptüğümü de söylemeyi unutma emi.:))

Deli Anne dedi ki...

Ahahha! Çocuklar sanıyorlar ki kakaları, çişleri çok kıymetli bir şey, sözümona paye veriyorlar sevdiklerine aahaha

Kronik Bunalim ... dedi ki...

sen ne akil kupu ne harika bir bebeksin yavrucugum masallah subhanallah sana :))
annesi vakti gelmisde gecyor derler ya bence baslamalasiniz yavas yavas
......
aklima dedem geldi bende 3,4 yaslarindayken, dedemi surukleye surukleye tuvalete gotururmusum beni beklesin diye ..
dedemde 4 cocuguyla dogru duzgun ilgilenmemis ciddi aga tipli dedelerden yani .. bi dedigimi iki etmedigi icin hic itiraz etmeden gelir beklermis beni ..