MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

21 Mart 2011 Pazartesi

BAK KEDİ YAPTIM

haftasonu anneciğim ve babacığımla neler yaptık neler...öncelikle fotoğrafçıya gittik ve bir sürü pozlar verdim..anneciğim her yeni yaşıma girdiğimde bana vesikalık fotoğraf çektiriyor biliyorsunuz..ilk yaşıma girdiğimde çok zor olmuştu annannnem ve annem çok yorulmuşlardı bana poz verdirebilmek için..2 yaşıma girdi ya büyüdüm artık..bu sefer hiç yormadım anneciğimi..fotoğraf çeken abi ne dediyse yaptım..fotoğraflarım çıkınca buradan sizlerlede paylaşacağım..
sonracığıma bana çok cici bir ayakabı aldık..her zaman ki gibi yine spor ayakabı..annem benim rahat edebilmem için bana genellikle spor ayakabı almayı
 tercih etmekte..
ve sonra trene bindik, su sıkmaca oyunundan oynadık..çok eğlendim tam eve dönecektik ki ben kum boyamayı fark ettim..''bende bende''diye huysuzluk ettim..anneciğimde bir bakalım acaba yapabilecekmiyim diye boyamama izin verdi..ve bu gördüğünüz kitty'i ben boyadım..beya beya da becerdim hani..eve gelince anneciğim oturma odasının duvarına astı..''ben kedi yaptım'' diye çok sevindim..
sonra annannem ve yasir abimlerle ve teyzelerimle köfteciye gittik mamalar yedik..teyzem bana ''ne yapıyorsun afra'' diye sorduğunda ben ''hiçççç..oynuyorum'' diye cevap verince herkez çok güldü..
bi de bi de bir şey daha yaptım haftasonu..ama bu çok yaramaz birşey..anneciğim bana tuvalet alışkanlığı kazanmam için klozet oturağı aldı..dün benim bezimi çıkarı ve bir süre klozetin üstünde oturttu..ben çok sevdim bu oyunu..tabii çiş yapmadım..sonra beni banyodan alıp bu sefer bezimi bağlamadan giydirdi..
annem: ''kızım çişin gelince ye yapacaksın?''
ben:  ''anne çişim geldi''
annem: ''çişin gelince söylicen tamam mı kızım''
ben : ''tamam anne'' ''tamam anne''sonra ne mi oldu ben yarım saate kadar oynadım bezsiz..sonra annemin yatak odasına gittim çaktırmadan..yatağın arkasına saklandım ve bir kaç dakika sonra koşa koşa anneciğimin yanına geldim..tabii çiş paçadan çıkmış halde..''anne çiş yaptım..sil oraları öggg'' çokkk tatlıyım di mi:))
birde şu sıralar anneciğime ne dersem arkasından ''di mi anne'' ''di mi anne'' iye muhakkak onay alıyorum..çok tatlı oluyormuşum anneciğim öyle diyor..


1 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Benim kızım büyümüşte çişini söylüyor,gerçi yaptıktan sonra söyledi ama olsun..
Baban