MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

18 Mart 2011 Cuma

BAL DUDAKLARDAN DÖKÜLEN CÜMLELER..

anneciğim yaklaşık bir yıl önce bal dudaklardan dökülen heceler diye bir post yayınlamıştı..ben artık büyüdüm ve o heceler cümlelere terfi etti..mesela daha dün akşam kullandığım birkaç cümle:

- anne bak baba çay getirdi, sana çay getirdi baba, hadi çay koy....
- bana da çay...bana da çay...
- ben patta kestim..bıtakla kestim patta..(bıçakla pasta kestim)
- baba çok yalamad...eyektiyiği kesti baba..(babam çok yaramaz, elektiriği kesti)
- anne ayak üşüdü, çoyap didi..üşüdü ayak..
- cannn mama dap..(can mama yap)
- anne sen dit..bay bay..
- ııı ııı yemidem piyav..yemidem petmed..(pilav, pekmez yemicem)
- komtu dit..çabuk dit..(ses yapan üst kat komşumuza:))
- anne bak tatti..tamyon..otobüt..
- bak bi sürü bulum..bi sürü yıdız..(bir sürü balon, bir sürü yıldız)
- aa aaaa...ayyy..
- titim geldi..tit yapacam..(çişim geldi)
- anne all, iteri gide..(anne içeri gidelim)
ve daha bir dolu cümle kurdum..çokkk dilliyim vesselam..

4 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kızım evde yaptığımız işleri deşifre etmeyelim lütfen
baban

Taze Anne dedi ki...

Afracim yeni bir dil seninki :)))

Deli Anne dedi ki...

Çok dilli ama aynı zamanda çok da tatlısın vesselam:)

Limon çiçekleri dedi ki...

Oyy yerim ben onun dilleriniiii annesi:))