MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

28 Mart 2011 Pazartesi

ÇIPI ÇIPI BALIK GÖLDE KIVRILA KIVRILA YÜZÜYOR:))

anneciğim ve babacığım beni içinde bir sürü balığın olduğu koskocaman bir akvaryuma götürdüler..ben nasıl mutlu oldum..bir akvaryumdan diğerine koşturdum durdum..ben balıkları çok seviyorum..zaten anneciğim sabah kalkınca ''kızım seni bugün akvaryuma götüreceğiz'' der demez hemen cicilerimi giyindim..''bayıklala gididem, bayıklala gididem..''diye hop hop hopladım..sonra arabayla giderken gördüğüm güvercinlere:'' kutlar bid bayıklala gidiyod..siz mama yiyin..bay bay..''diye hava attım..bir stantan diğerine koştururken nasıl tatlıydım bir bilseniz..ama babacığım söz verdi beni
yine buraya götürecekmiş..eve dönerken de anneciğim bana balık şeklinde bir lif aldı..ona sarılıp uyudum..ve akşam o balıklı lif beni bıcı bıcı yaptı..şimdi ise çok temizim vesselam..







8 yorum:

Defne Kızın Anası dedi ki...

oooh misler gibi olmuşsun cimcime balıklar içinde denizkızı gibisin maşallah

Bayram Kombesi dedi ki...

MasaAllah sana, benim yavrularim da hayvanat bahcesine gittiler haftasonu. Cok seviyorum boyle mutlu oluyosunuz ya. Rabbim esirgesin hepinizi canim benim.

Dolunay dedi ki...

masallah prensese .öpuyorum.

can istanbullu dedi ki...

Kızım seni yine götüreceğim. Sen çok seviyorsun balıkları çünkü

Taze Anne dedi ki...

afra bizde burada baliklara gidelim dedik kisi basi 15 euro olunca vazgectik :(( sen bizim yerimizede gez

Taze Anne dedi ki...

Hadi kolay gelsiinn :)) Bakalim insallah amacimiza ulasiriz.

Deli Anne dedi ki...

Ohh mis gibi olmuşsundur şimdi.. Tam öpülesi:)

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

:)) Çok da tatlısın vesselam :)
Mutlu,mesut nice nice gezmelere fıstıkım..
Rabbim şu güzel tabloları daim eylesin..
Öpüldün :)