MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

7 Mart 2011 Pazartesi

HAMARATLIKTA SON NOKTA(04.03.2011)

Benim anneciğimin ve çok sevdiğim, blok sayesinde takip edebildiğim cici teyzelerimin ve ablalarımın bloklarını kapattılar ..ama annem blok açılana kadar yazmaya devam edecek ve sonunda bu çirkin karar iptal edilip bloğum açıldığında orada yayınlayacak bu postları...
Neyse ben geçtiğimiz akşam hep yapığım gibi babamla beraber apartman görevlisi amcaya çöpü verdim..ama sonrasında anneciğimin ve babacığımın şaşkın bakışları içerisinde bir çöp poşeti kapıp doğruca boş çöp kovasının içine o poşeti düzgünce yerleştirdim..hatta olukça muntazam..anneciğim ve babacığım şaşkınlıktan küçük dillerini yutuyorlardı nerdeyse..çok hamaratım vesselam…

Hııı..bi de geçen gün bir baktım ki annanneciğimin çorabının altı yırtılmış..hemen annanneme koşup ‘‘at annanne çöp..öğğğ..çoyap..at..çöpe..’’ diyerek annannemin çorabını çıkarıp çöpe atmak için çok çaba sarfettim..annanneciğim ‘‘ama kızım benim başka çorabım yok ki’’ dediğinde de ‘‘baba..alır..baba..alır..’’ diye pratik bir çözüm buldum..annanneciğimde çok güldü bana..çok akıllıyım çokkkk vesselam…

2 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

maaşAllah...

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Hem hamarat hem zekisin fıstığım veselam:)
Öpüldün çok :)