MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

8 Mart 2011 Salı

HUYSUZ VE TATLI KIZ

geçtiğimiz cuma akşamı yakın arkadaşım ahmet yasin bize benimle oynamaya geldi..kendisi benden sadece 3 ay büyük..aslında onu ve onunla oynamayı çok sevmeme rağmen o akşam annemin onunla ilgilenmesine ve oyuncaklarımı paylaşmak zorunda olmama tahammül edemedim..doğruca yatak odasına gidip annemlerin yatağına yattım ve üzerimide örttüm ki hadi geç oldu biz eee eee.. yapacağız ahmet yasin sen evine git mesajı vermek için..annemler afra nerde diye aramaya başladılar ve bir baktılar ki ben karanlık odada, üstüme
battaniyeyi çekmiş yatıyorum..normalde sırf uyumamak için yatak odasının önünden bile geçmem:))annem ve babam çok şaşırdılar..tabii anneciğim hemen anladı benim ne yapmaya çalıştığımı..tabii sonrası malum ahmet yasinde geldi anneciğimin yatağının üzerinde hop hop hopladık zıp zıp zıpladık çok eğlendik..ama yinede çok huysuzum vesselam:)))))))))

2 yorum:

SERRA dedi ki...

evet fazlasıyla zeki oluyosunuz küçük sincaplar sizi:))

Bi dost hem de yakın olanından :p dedi ki...

Yeni yazılar bekliyoruz mesela haftasonu olabilir, doğum günü olabilir ne bileyim fikir olsun diye söyledim de bilmem anlatabildim mi :D