MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

14 Mart 2011 Pazartesi

İYİ Kİ DOĞDUN AFRA...(2. YAŞ GÜNÜ KUTLAMALARI)

evet ben artık 2 yaşında kocaman bir genç kızım..geçtiğimiz cumartesi muhteşem bir partiyle doğumgünümü kutladım..anneciğim günlerce hazırlık yaptı beni mutlu edebilmek için..öncelikle hazırlıklardan bahsedeyim sizlere..anneciğim kadayıf denilen bir tatlı yaptı tabii bende 10 parmak tatlının içindeydim..fındık ve cevizlerini ben rondoda çektim ve tatlının içine avuç avuç koydum..yani benimde elim değdi anlayacağınız..sonracığıma anneciğim mercimekli börek yaptı, kıymalı pide ve tavuklu kuskus salatası yaptı..tabii menü bu kadarlada kalmadı..annannneciğim, merve teyzem ve elif teyzem hem zeytinyağlı sarma hem de biber dolması yaptılar..babanneciğim peynirli
pohaça ve kurabiyeler yaptı..aysel yengem patatesli börek ve kadayıflı muhallebi yaptı..betül ablam ise bebek şeklinde kurabiyeler yaptı..yani anlayacağınız sağlam bir menüm vardı..babacığım bir dolu balon
aldı..annem hepsini şişirdi..oturma odasını balonlarla kapladı..sonra doğumgünü partime gelecek arkadaşlarım için çok güzel hediyeler aldı ve bizlere çok cici bir masa hazırladı..tabii ben bu masayı çok sevdim annem arkasını döner dönmez masayı hemen bozuyordum..anneciğim hiç üşenmeden defalarca masayı yeniden yeniden hazırladı..bana çok cici davetiyeler aldı ve tüm misafirlerimize davetiye yazdı..ve muhteşem bir pasta yaptırdı..çakmaktaş köyü şeklinde..ben pastamı çok sevdim..hatta annem balkona koyunca ''anne pastayı batona toyma'' diye yalvardım..partime daha safranboludan kara kışa aldırmadan nurten halacığım geldi(ki o partimin onur konuğuydu), samsundan koray abiciğim geldi, annannem, babannem, elif teyzem, merve teyzem, ayten halam, aysel yengem, büyük büyük nurten halam, betül ablam, ayşe teyzem, hatice ablam, zehra teyzem ve komşularımız necla teyzem, namire teyzem, gönül teyzem ve sezer teyzem katıldılar..ve tabii en yakın dostlarım yasir abim, ahmet talha, ahmet yasin ve zümzüm(zümra) doğumgünü partimde benimle birlikteydiler..çok eğlendik..ben en çok pasta kesmeyi sevdim..iyi ki doğdun afra diye şarkı söylenirken sevincimden hoplayıp zıplayıp dans ettim..ayten halam sayesinde bu doğumgünümde pastamın tadına baktım..balonlarla oynadık zıp zıp zıpladık çok eğlendik ama çok yorulduk ilerleyen saatlerde görüldüğü gibi hepimiz yerlerdeydik..öhö.. öhö.. gelelim hediyelerime: anneciğimden uğurböcekli bir künye ve caillounun oyun parkı; babacığımdan cailloulu çalışma masası , caillou eğlenceli oyun seti ; nurten halamcığımdan bir çeyrek altın, annaneneciğimden kolye elif teyzem, merve teyzem ve aysel yengemden çok cici kıyafetlerim için sponsorluk; babanneciğimden cici kıyafetler; ayten halamdan yine dolar bazında sponsorluk; büyük büyük nurten halacığımdan ütü ve ütü masası ve diğer katılımcı teyzelerimden bir dolu cici elbiseler..akşam parti bitip de herkez dağıldığında ütü masamı kurup tüm hediye gelen cicilerimi bir güzel ütüledim..hımmm bi de bi de figen teyzemden hello kityili çok cici bir pijama..buradan doğumgünü partime katılarak beni yalnız bırakmayan herkeze çok teşekkürler ediyorum..ve gene gene gene iyi ki doğdun yapalım istiyorum..

ayten halacığımla pastamı yerken..


parti masam..son kareye dikkat!!
koray abim bir mühendis kararlılığıyla oyun parkımı inşaa ederken:))
pastammmmm...
konuklarımız..
zümzümmmmmmm...
konuklarımız..
........ (o kendini bilir) teyzem:))
hepimiz yerlerdeyiz:))
elif teyzem ve aysel yengem bizleri eğlendiriyor:))
doğumgünü partimin davetiyeleri..


baloncu geldi...bebelere balonnnnn!!!!!

12 yorum:

SiTare dedi ki...

seda hanım afraya çooook sağlıklı çooook uzun çooook mutlu bir ömür diliyorum.böyle bir anneye sahip olduğu için de Allahın şanslı kullarından biri olduğunu bilmesini istiyorum.darısı minik kızımın başına.

gutguturuna dedi ki...

güzel dileklerin için çok sağol sitareciğim..

OZLEM ANNE dedi ki...

masallah sana bicirik, dogum gunun cok ama cok mutlu olsun. sevgiler opucukler xxx

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkürler özlem teyzesi..sevgilerimizle..

SERRA dedi ki...

her şey ne kadar da güzel görünüyor
Allah hayırlı uzun ömür versin Afra kıza:)

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkürler serra ablası..

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel bir doğum günü olmuş.Nice güzel , sağlıklı yaşlar dilerim prensese:)

o kendini bilir teyzen :p dedi ki...

iyi ki doğdun afffvaaa :D
fotolar çok güzel çıkmış (:
çok eğlenceli bir o kadar yorucu bi gündü...
Allah sağlıklı, mutlu, huzurlu, uzun ömürler versin Gutguturunam...
Hep birlikte nice nice yıllara inşallah (:

hazan dedi ki...

Hayirli uzun omur versin rabbim,

hayirli evlat etsin, mutluluklarrrr

annesininmimosu dedi ki...

merhaba..
çok güzel bir doğumgünü partisi olmuş.kalabalık bir aile,çok güzel yiyecekler ve hediyeler bool sevgi
doğumgünü kutlu olsun yavrunu.bütün doğumgünleri böyle geçsin..
sevgiler

thalassapolis dedi ki...

Nice nice senelere o güzel yüzünden gülücükler eksik olmasın hem mutlu sağlıklı ol rabbim sana uzun bir ömür versin...

Almina da seni kocaman öptü ;)

beyazperde dedi ki...

nice mutlu sağlıklı yaşlara kavuşması dileğiyle sevgiler gönderiyorum.