MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

17 Mart 2011 Perşembe

KİBARCIK

ben büyüdükçe daha da bir kibarlaştım..zaten uzun süredir ''tetekü edi''(teşekkür ederim) ya da hata yapınca ''padon''(pardon) diyordum..ama dün akşam yasir abim ''afra!!'' diye seslendiğinde karşılık olarak ''efendim yasi'' demem kibarlıkta son nokta oldu..çıtıpıtı dururum hanım hanımcığım çiçeğim burnumda vesselam..

3 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

Maşallah, ne tatlı oluyorlar böyle yarım yamalak konuşmalar falan:)))

can istanbullu dedi ki...

Maşallah kızıma

Küçük Mucizem dedi ki...

Aferin sana güzel Afra