MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

22 Mart 2011 Salı

KIZIM BÜYÜMÜŞTE ANNESİNE YARDIM EDİYORMUŞ

dün akşam anneciğimle eve girince bir baktım annemin ayağında terlikleri yok..hemen ''anne terlik nerde?? ''diye koşarak anneciğimin terliklerini bulup anneciğime giydirdim..sonra bu sabah annem işe gitmek için evde koşuşturuyordu..bu sırada baktı ki çantasında telefonu yok..''kızım telefonum nerde bulabilirmisin'' dedi..ben hemen koşarak gittim ve dakikalar içinde annemin telefonunu bularak yine koşarak anneciğime getirdim..çok iyi bir kız olacağım şimdiden belli değil mi??
bir de ben dün akşam çaydanlıkta elimi yaktım..çok zaiyat yok şükür..ama bir musibet bin nasihatten evlaymış ya..elim yanıktan sonra çaydanlığın 1 metre bile yakınından geçmiyorum..rabbim beterinden saklasın beni ve tüm bebişleri..

5 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kızım büyüdüde bize yardım ediyor..

OZLEM ANNE dedi ki...

gecmis olsun sekercik xxx bende cok korkarim sicaktan, allah korumus.

Küçük Mucizem dedi ki...

oy kuzum geçmiş olsun. neyseki çok acımamış. şükürler olsun.

annen çok şanslı desene senin gibi bir yardımcısı olduğu için :)

Taze Anne dedi ki...

Gecmis olsun. Aferin kizmiza

Rozerin'in Annesi dedi ki...

cok gecmis olsun canim..