MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

25 Mart 2011 Cuma

O ÖYLE DEĞİL!!!!

benim babacığımla anneciğim geçen hafta evde kendi aralarında ingilizce konuşuyorlardı..tabii ben konuşulanlardan hiç bir şey anlamadım..çok çok sinirlendim ve onların kurdukları cümleleri aynen tekrarlayıp arkasındanda değilllll diye bağırdım..mesela anneciğim bana ''my daughter'' deyince ben ''my daughter değillllll!!''  anneciğim ''what's the matter''; ben: ''what's the matter değillll!'' çok bilmişim vesselam..

1 yorum:

Küçük Mucizem dedi ki...

You are so cute vesselam :)