MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

8 Mart 2011 Salı

YAŞASIN EVCİLİK

ben sanırım gerçekten büyüdüm..çünkü artık evcilik oynamaya başladım..elif teyzeciğim ben daha miniminnacık bebekken bana oyuncak çamaşır makinesi ve ütü almıştı..annem geçtiğimiz haftasonu oyuncaklarımı bana verdi oynayayım diye..ben hemen babacığımın bir çorabını kaptım..onu önce makineme attım bir güzel yıkadım..sonra astım kuruttum..sonrada ütümle bir güzel ütüleyip babama çorabını geri verdim..''baba al temid oldu'' diyerek
 tabii..sonra ne mi yaptım hızımı alamayıp tüm çekmeceleri boşalttım..ütülü, ütüsüz, kirli, temiz anneciğimin ve babacığımın tüm kıyafetlerini bir güzel elden geçirdim..her yer birbirine girdi sayemde..evin hali içler acısı vesselam:)))

Hiç yorum yok: